Alla inlägg under mars 2010

Av Malin - 31 mars 2010 12:49

Om två dagar får jag träffa min prins. Två dagar.. Ska bli jättemysigt.   


Av Malin - 31 mars 2010 11:41

Det är påsklov och det är kallt, mulet och dimmigt.


Förra året var det helt underbart väder på påsklovet. Jag och Niclas tog bilen till Kåseberga och åt årets första mjukglass. Det var runt 15 grader varmt och strålande sol.



Av Malin - 31 mars 2010 11:21

Igårkväll kom jag fram till något som jag tyckte var ganska roligt.


Jag kom fram till att jag "bara" gått upp 15 kg sedan jag var 9 år och gick i fyran. Alltså 15 kg på 10 år, sedan jag var ett litet barn.


Anledningarna till att jag tycker att det är ganska roligt är att jag vet många som gått upp så mycket bara i gymnasiet eller sen högstadiet (sista 2-5 åren) och då är man ju ändå tonåring/vuxen. Och eftersom jag aldrig varit den där smala tjejen utan snarare den där mulliga tjejen känner jag ett lyckorus genom kroppen. Jag känner mig smal för första gången!


Det kanske är ett konstigt inlägg men jag känner ett lugn och att jag duger precis som jag är. (Skall dock ändå fortsätta med träningen).


Av Malin - 30 mars 2010 21:46

 

fredag ska jag få träffa prinsen efter elva dagar utan varandra. Visserligen ses vi knappt i ett dygn men just nu är allt tid tillsammans värdefull.


På måndag ses vi i alla fall igen och då ska vi gå på cirkus tillsammans.


Jag behöver min prins, min bästa vän, min själsfrände och mitt livs kärlek.  

Av Malin - 30 mars 2010 15:38

Jag har huvudvärk efter en lång, intensiv dag.


Runt 12-tiden tog jag bilen och körde till Ystad för att gå på badet. Efter ett långt besök i allt barnskrik gick jag vidare till solariet för att bygga upp brännan inför Kreta (6 veckor kvar).

 

 Jag körde sedan vidare till Ica Kvantum för att handla lite frukt och sockerfritt godis (som de inte hade). Jag hade en idé att ge min morfar (som har diabetes) ett påskägg fullt med sockerfritt godis så att han inte skall känna sig utanför på påskafton. Hur som helst körde jag till Rusta också där jag hade samma otur.


Tyvärr morfar, planen utgår, men det är väl i alla fall tanken som räknas? 


Sen körde jag hem och tog in posten. Då fick jag reda på att mitt körkort fanns att hämta i Skurup. Det var snabbt in i bilen igen och jag körde vidare. Väl i Skurup fick jag leta efter parkering i en halvtimme!! Idag öppnar tydligen Netto och deras kunder parkerar precis överallt. Jag trodde dessutom att folk hade jobb att gå till istället för att dra till Netto..


Nu är jag i alla fall hemma. Väntar på att pappa ska komma hem så att man kanske får någon mat.

Av Malin - 30 mars 2010 08:49

Det blev inget bloggande igår. Jag kände inte att jag gjort något vettigt att skriva om. Det enda som egentligen hände var att jag satt och tittade på tv med datorn i knäet hela dagen. Jag tog även fram lite sommarkläder som jag provade och så hittade jag mina Sims2-spel också.

Kvällen blev pilates och Sims-spelande.


Idag ska jag i alla fall till badhuset och hoppas på att det inte är alldeles för mycket folk nu när det är påsklov.


Av Malin - 28 mars 2010 22:19

Dagens shopping varade inte så länge. Pappa hängde med så det blev mest att hitta ett par ordentliga skor till mig och åka vidare till Hornbach. Helt underbart ställe. Jag älskar att kolla på en massa renoverings- och inredningsprylar.


Annars har det inte hänt mer idag..


Nästa vecka ska jag träna ännu mer och försöka klämma in lite mysiga saker också. Funderar på att göra ett besök hos min gammelmormor som bor i Ystad..   



Nu ska jag försöka hitta något roligt på tv och vänta på att prinsen ska komma hem från jobbet. Hoppas på ett telefonsamtal i natt..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards