Alla inlägg under april 2010

Av Malin - 30 april 2010 10:43

 

Tempel i Thailand.

Av Malin - 30 april 2010 10:41

Påminn mig att aldrig dricka kaffe på kvällarna.. Jag lyckades somna igårkväll, men var klarvaken tjugo över fem imorse.


Idag blir det valborgsfirande med Niclas.

Av Malin - 29 april 2010 14:18

Under hela mitt liv har jag trott att det är svindyrt med bensin. Att det kostar minst 700 kronor att tanka. Kanske till och med flera tusen. Som barn är det lätt att fantasin flyger iväg när vuxna pratar om kostnader, men det är åtminstone skönt när man kommer fram till att man överdrivit allting.


Jag har det förmodligen bra med min lilla bil. Det är en superbra första bil och den dricker lite bensin. Det kostade mig 457 kronor att tanka min bil från tom till full tank.


& Jag kan tillägga att jag är stolt över mig själv som tankat min bil för första gången (helt utan hjälp).

Av Malin - 29 april 2010 09:45

Det skulle bli 20 grader idag. Jag såg fram emot att ligga i bikini och steka insmord i sololja. Dessvärre ser det ut att börja regna när som helst. Får hoppas på att det spricker upp under dagen.


Imorgon är det Valborg och det var tänkt att jag och Nicke skulle till Lund och bland annat grilla med hans gamla klasskamrater. Men då allt kändes oplanerat har vi bestämt oss för att vi skall ses under eftermiddagen och ta dagen som den kommer. Kanske stannar vi hemma hos Niclas och grillar bara han och jag.


För övrigt kan jag berätta att det bara är två veckor kvar till Kreta.

Av Malin - 29 april 2010 09:40

Man hinner med många tankar när man ligger vaken på nätterna. Jag kom fram till att jag sett 6 filmer på bio under 4 månader. Och jag har inte betalt för en enda.

Av Malin - 28 april 2010 22:22

Efter att diskuterat lite med Niclas så har jag bestämt mig för att starta en ny kategori i bloggen.


Just nu är bloggen tråkig då jag bara skriver av mina tankar och vad som händer mig under dagarna. Det är dags att välkomna alla mina nya läsare och göra något roligt för att de skall fortsätta läsa.


Det kommer mer information imorgon.


/Malin

Av Malin - 28 april 2010 21:11

Jag blev precis inbjuden till att se Blink 182 på deras konsert i Hamburg 24 augusti. Det lönar tydligen sig att vara populär på myspace.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards