Alla inlägg under juli 2010

Av Malin - 29 juli 2010 11:56

Om tio minuter skall jag köra och tanka min lilla bil.


Idag blir det jobb -> mys med Niclas i stugan -> wallanderbio på Stortorget med Niclas, hans syster och hennes sambo -> sova hemma hos mig.

Av Malin - 28 juli 2010 21:27

- Jobb 10-14

- spontan shopping med mamma i Ystad

- Middag

- Fika ute i Mossbystrand

- Timmes powerwalk med mamma


Imorgon kan det bli Wallander-bio på stortorget i Ystad.

Av Malin - 27 juli 2010 19:57

Det blir inte mycket bloggande denna veckan.


Måndag - jobb på mammas jobb

Tisdag - jobb på Dressmann

Onsdag - jobb på Dressmann

Torsdag - jobb på Dressmann

Fredag - förhoppningsvis Köpenhamn med Niclas

Lördag - jobb på Dressmann  -> Niclas

Söndag - mysa med Nicke.


Nästa helg blir det Göteborg med prisen!

Av Malin - 26 juli 2010 05:58

Sist jag sov hemma hade jag nära 33 grader i mitt sovrum och inatt var det nere på 22 grader - trots att fönstret var stängt. Jag har sovit med lakan som täcke hela sommaren och inatt slutade det med att jag vaknade flera gånger av att jag låg och skakade. Inget mysigt alls.


Alldeles strax skall jag köra till en lång dags arbete.

Av Malin - 25 juli 2010 22:33

Sommaren 2008 hade jag och Niclas bara varit tillsammans i åtta månader. Trots det bjöd mina föräldrar med oss på en härlig och magisk resa i Österrike. På dagarna var vi ute på äventyr och kvällarna blev det mys i vår alldeles egna lägenhet.


         


Jag och Niclas:

  • klappade kor som gick lösa uppe på höga berg.
  • hade snöbollskrig mitt i juli
  • vandrade i glaciärer med dåliga skor
  • gick ut på en hängbro mitt ute i ingenstans
  • drömde oss bort till Sound of Music i Salzburg
  • badade i Zell am See bland en massa svanar
  • stod i stupet av Europas högsta vattenfall
  • klädde ut oss till 1700-tals par
  • hann med otroligt mycket på fem dagar.
Av Malin - 25 juli 2010 20:20

Helgen spenderades med Niclas och hans föräldrar i deras sommarstuga ute i Ystad. Det blev ganska mycket mys och tv-spelande på grund av det dåliga vädret. Igår blev det också en tur inne i stan för lite shopping men jag köpte bara grillbestick och en pläd.


lördagskvällen (igårkväll) blev det grillning med några gäster och deras underbara hund.


Annars har vi mest tagit vara på tiden innan mitt jobb börjar igen imorgonbitti.


När jag körde hem i eftermiddags åkte jag in om min 89-åriga gammelmormor som hade fullt upp med att baka kanelbullar. Vi umgicks i ett par timmar innan jag tillslut åkte hem.


Mysig helg helt enkelt.   

Av Malin - 22 juli 2010 20:43

Återigen blev det jobb på Dressmann. Jag slutade klockan tre och då kom min fina Niclas för lite fika och mys på stan.   


När vi skiljdes åt fick jag lite tid över innan tåget gick så jag sprang in om H&M. (som vanligt) Där inne hittade jag en helt underbar klänning.

     

Men när f*n kommer jag ha tillfälle att använda den?

Av Malin - 22 juli 2010 20:38

Efter jobbet (igår) hämtade mina föräldrar upp mig inne i stan för lunch på Jakten.


gott.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards