Alla inlägg under september 2010

Av Malin - 30 september 2010 12:14

Gårdagens Malmötur handlade inte bara om mat och film. Det blev även lite shopping. Jag fyndade en sparbössa i form av en uggla. Tio kronor på Tiger.


 

Av Malin - 30 september 2010 09:59

Personerna jag åkte hem till i tisdags var mina morföräldrar och på vägen hem körde jag en liten omväg för att hämta upp Niclas. Kändes skönt.


I och med att jag och Niclas inte setts så mycket sista veckan, bestämde han för att överraska mig med restaurant och bio igår. Riktigt mysigt att inte veta vart man ska äta eller vilken film man ska se förrän man faktiskt är där. Filmen hade jag ingen aning om förrän vi satt inne i salongen och filmen började.


 

Middagen blev på T.G.I .Friday's med massor av grillat.

  

      

 

Vi såg den romantiska och väligt komiska filmen Going the Distance.

 

Kvällen avslutades med en kaffe på Espresso House.


världens största tack till min finaste. Du förgyller mitt liv.   

Av Malin - 28 september 2010 13:57

Idag har jag suttit och väntat ut tiden med Gossip Girl. Alldeles strax ska jag ta en sväng med bilen och bjuda fina människor på muffins.

 


Ikväll ska jag få mysa med prinsen.   

Av Malin - 27 september 2010 19:05

Måndagskväll med Simpsons - snart Idol.

      

Av Malin - 27 september 2010 15:25

Jag är nästan helt övertygad om att jag är mer nervös än vad Niclas är just nu. Idag har han sin första redovisning Malmö Högskola och jag kollar klockan oftare än jag vad andas.


Om en halvtimme kommer i varje fall min pappa hem och då kan jag kanske slappna av lite mer..


   

Bilder från förra måndagen. 

Av Malin - 27 september 2010 13:11

Min morgonrunda blev uppskjuten då jag fick för mig att baka istället. Får väl ta mig i kragen efter detta inlägget.


Idag blev det i alla fall både Äppel- och kanelmuffins, & Banan- och chokladmuffins.

 


Av Malin - 27 september 2010 08:44

Anledningen till att ni inte fått något inlägg i helgen är för att det inte hänt något. Jag har mest suttit fastklistrad i datorns och tv:ns värld.


Snart ska jag ut på min morgonpromenad och imorgon kommer mina serier ut.

Av Malin - 25 september 2010 13:54

Igår kväll blev det muffinsbak hemma hos mig. Denna gången blev det med äpple och kanel.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards