Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 28 april 2011 09:47

Det blir riktigt dåligt bloggande i veckan.. 


Måndag: Gäster

Tisdag:   Ikea

Onsdag:  Jobb - Malmö

Torsdag: Jobb - Malmö

Fredag:   Följa det kungliga bröllopet

Lördag:   Jobb - Ystad - Fira Valborg

Söndag:   Jobb - Malmö. 

Av Malin - 26 april 2011 20:18

Ikväll blev det årets första mjukglass på Jakten. Efteråt blev det en härlig promenad på stranden. Nu längtar jag ännu mer efter sommarkvällarna i Ystad.



Av Malin - 26 april 2011 16:20

Idag har jag suttit framför tv:n och tittat på dokumentärer. Det blev också Gossip Girl 420 och en halvtimme i solen. Vid lunch ringde N och sa att han var på väg hem till mig. Supermysigt! Blev en tur till Ikea där vi köpte vår soffa. 


Resten av veckan består av fyra dagars jobb och ett Valborgfirande tillsammans med Niclas systrar. 

Av Malin - 25 april 2011 19:59

Måndag och sista dagen av påsken. Idag har vi haft en massa gäster här hemma. Bland annat min faster och hennes sambo. Båda mina kusiner, varav den ena är nere och hälsar på. Hon bor vanligtvis uppe i Härnösand tillsammans med hennes man så vi har inte träffats på nästan två år. Även min bror kom och hälsade på en snabbis. 



fika. 

I trädgården..
Äpplekauga. 

Av Malin - 25 april 2011 17:11

Om en vecka får jag och Niclas nycklarna till vår lägenhet. Det börjar kännas verkligt nu. Vi var på Ikea igår och köpte våra första möbler tillsammans. Efter att ha längtat efter detta i över tre år, förstår jag knappt att det är sant. 


 


Av Malin - 24 april 2011 14:03

Min Påskafton spenderades ute i skogen hemma hos mina morföräldrar. Mat, kakor, godis och mys ute i solen. Jag och Niclas somnade så fort vi kom hem. Det blev tretton timmars sömn inatt. 


Framme och redo inför påskfirandet.. 

Trädgården var pyntad. 

Mätta efter maten.

Av Malin - 24 april 2011 13:38

I fredags körde jag hem till prinsen. Vi skulle gå på den efterlängtade loppisen. Dessvärre blev vi lite besvikna över storleken, då den var mycket mindre än vad den brukar vara. 


Niclas fyndade en tvspelskonsoll med fem spel. - Trettio kronor. 


På eftermiddagen fick vi besök av Niclas ena syster och hennes sambo. Det slutade med att vi var ute i trädgården och sköt luftgevär. 


Plåtburkar och tavlor!

Jag var rätt nöjd med mina skott efter lite övning. Jag som är van vid att sitta och skjuta, stod istället upp. 


På kvällen åkte vi hem till mig och grillade med min familj. 

Grillning. 

Mums!

Av Malin - 21 april 2011 22:01

Ikväll blev det en spontan tur till Vellinge. Lisa övertalade mig att hänga med på någon match - som jag trodde var innebandy, men visade sig vara fotboll.


På väg..
Nära.. 

Nääästan framme.. 
Och framme! Vellinge var några riktiga gnällspikar.. 

Readhead-Lisa i sin coola bikerjacka. 

Får väl också berätta att Skurup spöade skiten ur Vellinge.   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards