Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin - 31 oktober 2011 09:35

Mamma har en ny kärlek. Jag är lite förälskad jag med.

 

Av Malin - 31 oktober 2011 09:22

Jag hade en underbar söndag. Jag vaknade upp i min mjuka säng med mitt fluffiga täcke. Åt en lång, mysig och god frukost med mamma och pappa. Jag och mamma åkte till Bo Ohlsson och fick julkänsla. Det blev middag i Blentarp och fika i skogen hos mina morföräldrar.


Pizza i Blentarp.

Morfar hade redan hängt upp fågelbordet som han fick av mig och Niclas i födelsedagspresent.

Mysiga kvällsfikan.

Goda glassen.

Av Malin - 31 oktober 2011 09:13

Jag brukar aldrig känna mig hemma någonstans nu för tiden. Varken i lägenheten eller i huset hos mina föräldrar. Men i lördags var det annorlunda. Jag kände att jag kommit hem igen. Till huset, till mina föräldrar, till mitt rum.


Lite rostade mackor senare blev det godis och drinkar.


 

Av Malin - 29 oktober 2011 09:39

Igårkväll blev det restaurangbesök med familjen för att fira båda mina föräldrars födelsedagar. Tradition är att vi äter födelsedagsmiddagen i Ystad, men denna gången blev det Malmö. 








     

Gott!   

Av Malin - 28 oktober 2011 10:37

Blev lite överraskad när jag kom hem från jobbet igår.. 










       

Lite mysigt var det i alla fall.. 

Av Malin - 27 oktober 2011 08:32

  • Min lilla gammelmormor fyller 90 år. 
  • Morfar fyller 72 år. 
  • Jag och Niclas firar 4 år tillsammans. 

- Och så jobbar jag hela dagen.

Av Malin - 23 oktober 2011 18:53

I torsdags var jag på en efterlängtad vända i Ullared. Fem timmar senare hade jag fyndat allt från nya väskor till julklappar. 


Mitt favoritfynd är en av mina nya väska. 

     

159 kronor.

Av Malin - 17 oktober 2011 09:29

Den senaste tiden har jag och Niclas försökt klämma in lite roliga saker i veckorna. Allt för att vi ska slita oss från alla vardagssysslor. 


För ett par veckor sedan tog jag mig till Ikea för att förnya lite här hemma. Samma vecka passade vi på att äta brunch då båda var lediga en dag. Senare på kvällen umgicks vi med Niclas familj.


(Min tredje tallrik på brunchen)


Förra veckan var vi på "Robins"-tvinspelning. Ett perfekt avbrott från vardagen. (I lördags såg vi oss själva 3-4 ggr på tv.. ) Igår var vi även hemma hos mina föräldrar och firade mammas födelsedag



Vi lyckades få platser på tredje raden så jag var supernöjd.


Denna veckan ska jag iväg på en liten bussresa över dagen och till helgen ska vi fira min gammelmormor som fyller 90 nästa vecka. 

(och så ska jag jobbar fyra dagar också!) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards