Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 29 februari 2012 16:27

Igår kom äntligen min sjätte Bones-box. Känns dock lite deprimerande att säsong sju inte kommer ut förrän mot hösten. Måste hitta en ny serie tills dess. 


Av Malin - 29 februari 2012 16:13

29:one februari. Skottår. Känner mig lite småsjuk idag med frossa och yrsel, men har ändå lyckats ta ett varv på stan och städa ur min gamla pyssellåda. 


På tal om ingenting:

Jag köper ofta té inne på Indiska. Speciellt med julsmak. Ändå föredrar jag påsté som är tusen gånger lättare. Blev väldigt glad igår när jag hittade chai på påse.

Av Malin - 28 februari 2012 22:38

Klockan är tjugo minuter i elva och jag är fortfarande ensam hemma. Tänkte gå och lägga mig snart ändå. Tänkte också passa på att visa er en bättre bild på min "nya" hårfärg.. 


- Fortfarande blond, men inte vithårig.

Av Malin - 28 februari 2012 19:10

Tisdag.

Frukost på sängen och shoppingtur med mamma. Blev en runda på Jysk och en på Mobilia. Köpte min efterlängtade pysselkorg mot Niclas vilja. Den kan alltid stå i förrådet. Blev även ett par andra småsaker. Fick skjuts hem och bjöd in mamma en liten stund. 


Är just nu ensam hemma. Sen nästan tre timmar. Niclas har förbjudit mig att titta på Bones utan honom så jag börjar bli smått uttråkad. Gissar på att han är borta minst tre timmar till. 


Här är dagens cambild. Jag är nyklippt och nyfärgad sen i torsdags. 

Av Malin - 27 februari 2012 01:06

Så fort jag såg Jessica ChastainOscarsgalan, tänkte jag på Blair i Gossip Girl.

 

Av Malin - 26 februari 2012 16:12

Söndag och hela veckan har gått. Tandläkar- och frisörbesök. Fikor, promenader, pysselshopping och säsong fem på Bones. Inatt kom Niclas hem med mjukglass och pommes. Gött..
 

Skulle vilja ha en enorm pysselkorg till alla mina saker, men sambon tycker inte att vi har plats. 
 

Imorgon hoppas jag att säsong sex ligger i brevlådan och på tisdag är det tänkt att jag ska umgås med mamma i stan. Till helgen skall Niclas syster firas och då det är dessutom dags för den årliga Sci-Fi mässan. En skådespelare från en av mina stora favoritfilmer som ung kommer att närvara. 

Av Malin - 22 februari 2012 18:36

Efter två dagar med sysslor var det idag dags för ett tandläkarbesök. Efter ett par timmar ute på landet åkte jag tillbaka till hemstaden. Det blev även en runda på Starbucks som öppnade idag.




Nu är det onsdagsmys och film med sambon! 

Av Malin - 20 februari 2012 13:05

Efter fem dagar hos familj och vänner är jag tillbaka i Malmö. I lördags var jag kattvakt till min brors underbara birma. På kvällen blev det en tur till Sjöbo för att fira B's födelsedag. Utepizza och melodifestival. 


Igår var vi hemma hos Niclas föräldrar. Gamla hemvidoer, kanelbullar och svärmors semlor. 






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards