Alla inlägg under april 2012

Av Malin - 28 april 2012 18:47

Lördag. Sambon är i väg på Retrospelsmässan och jag har hängt med mina föräldrar. En härlig tur till Ikea med lunch och hela kittet. Ett litet varv till Burlöv och sedan kaffekalas hos mig.  Bra dag. 



Min efterlängtade Ikea-lunch. 

Föräldrarna hakade på trenden.

Dagens Malin. 

Av Malin - 9 april 2012 18:26

Jag är äntligen tillbaka i Malmö efter helgens långa påskfirande. 


Påskafton i bilder:

Påskmat i morfars uterum. 

En av de fem godisskålarna.. 

En av tårtorna som mamma hade bakat.

Efter nästan sex timmar i skogen blev det kvällsmys hos Niklas och Lovisa.

Jag och Bosse lekte med hans laserpekare.

Senare på kvällen körde vi till Sandskogen för att fira påsk med Niclas syskon. Glass, chips och mer godis... 


Igår blev det en jättemysig loppisrunda med Jeanette ute på Österlen. Vi hittade massor av roliga fynd, men jag och Niclas har fortfarande bara en liten lägenhet.. 

Av Malin - 6 april 2012 21:49





Av Malin - 6 april 2012 20:15

Förra veckans baconlindade kyckling med vitlöksost. Gick hem hos båda pojkarna. 

Av Malin - 6 april 2012 12:47

Nu har det gått över en vecka sedan jag bloggade sist. Sedan dess har jag fönstershoppat på Entré, köpt sommarklänning på Center Syd, haft mysiga filmkvällar med sambon, tvättat, fikat, lämnat och hämtat bilen på service, hjälpt pappa med trädgårdsarbete och tvättat bilen. Har också hunnit med en shoppingrunda i Ystad, färgat håret, druckit kaffe hos Pia, varit på vårmarknad med mamma och idag står det också bakning på schemat. 


Lite bilder från dagens kalla och blåsiga vårmarknad i Skurup:



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards