Alla inlägg under maj 2012

Av Malin - 30 maj 2012 15:00

Jag har varit på supervisit i storstan, växlat pengar och fixat jojokort till pappa, småhandlat till mamma, myst med Nicke i ett par timmar, åkt tillbaka och storstädat bilen. Det var flera år sedan den var så tom som nu.


Jag ska alldeles strax påbörja matlagningen till föräldrarna och ikväll ska jag åka med mamma till Skurup.

Av Malin - 24 maj 2012 17:36

Gick genom kameran och hittade en bild på mammas kabanossgryta. Fyfaro vad hunrig jag blev..


Rester från mammas gryta för ett par veckor sedan.

Av Malin - 22 maj 2012 21:19

Vi hittade på många mysiga saker förra veckan.


Kvällsfika hos Niclas syster och hennes lilla familj, kaffe i solskenet på Folk å Rock, kebab i kanalen, ost & kex-mys med min bror och Lovisa, barnloppis i Folkets Park, årets första mjukglass och solande på gräsmattan.


Tre dagars stekande senare och jag är illröd. 


Söndagens barnloppis.

Trånga gångar.. 

Mjukglass. Var sjukt mäktig. Orkade bara äta halva.

Av Malin - 15 maj 2012 23:04

Ännu en Tradera-försäljning är avslutad och jag är lika nöjd som förra gången. 


Jag minns knappt vad jag gjort den senaste tiden. De senaste två veckorna. Jag har varit på två utbildningar inför mitt nya jobb, ätit köttbullar hos mormor, gått på loppis och sett på bio med Niclas, tittat på tre säsonger utav Mad Men, ätit finmiddag hos föräldrarna  och gjort de vanliga vardagssysslorna. Inte mer?


Söndagsloppis på Drottningtorget.

Av Malin - 7 maj 2012 14:47

Av Malin - 7 maj 2012 11:00

Säsong två och tre.

Av Malin - 1 maj 2012 09:49

Jag fick varken spelat kubb eller sett något majbål, men jag fick grillat med fina människor. Jag åt mina efterlängtade grillkorvar, eldade marshmallows och blev äckligt mätt. 


Äntligen.



Värmeljus fungerar minst lika bra när grillen har slocknat. 



Fin, men jag orkade inte ens halva efter alla marshmallows.. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards