Alla inlägg under juni 2012

Av Malin - 23 juni 2012 18:27

Supermysig midsommar med pojkarna. Grillat och tv-spel i spöregnet, balkonghäng med glass och jordgubbar i solskenet. Precis som en vanlig midsommar.


Av Malin - 16 juni 2012 10:47

Igår var jag på min yngsta kusins studentmottagning. Jag träffade släktingar som jag inte träffat på 7-8 år, åt god mat och tittade på matchen via projektor. Najs.




Nu blir det frukost i stan med min fina bror och hans fantastiska sambo. 

Av Malin - 14 juni 2012 18:08

Tillbaka hos föräldrarna över natten för att imorgon fira min kusin som tar studenten. Känns alltid lika märkligt att komma in i mitt gamla rum. Ser ut som om jag aldrig lämnat det. 



Har äntligen hittat en perfekt provdocka efter sex långa år av letande. Trehundra kronor. Underbart!

Av Malin - 14 juni 2012 13:22

I tisdags njöt jag i solen (brände mig), för att sedan gå hela vägen till stan (brände mig ännu mer). Fick åtminstone köpt allt jag behövde.


Toppar till både jeans och shorts, somrigt nagellack, ögonbrynspenna, aftersun (behövdes verkligen), ett armbandsur, bikinibyxor till min nya överdel, svarta hårsnoddar och ett rosa sidenband.


Topparna var på REA. 199 och 50 kronor.












Av Malin - 13 juni 2012 20:10

Onsdag. Ännu en arbetsdag har flugit förbi. Igår blev det spontanfika hemma hos min bror med sambo tillsammans med hela familjen. Kaffe på balkongen i solnedgången. Mysigt!


 

Av Malin - 11 juni 2012 12:08

Måndag. Både jag och N är lediga. Blir en tur till Sjöbo för att tvätta och göra ett besök hos frisören. Hoppades på fint väder idag. Vill bättra på min bränna. Om jag får bestämma blir det antingen kubb eller crocket ikväll.


Underbara, efterlängtade sovloft. 


Har bott här i snart tre dagar utan att gå till stranden femtio meter bort. Bevis på tråkigt väder?

Av Malin - 2 juni 2012 22:59

Idag drog jag och mamma iväg på en liten shoppingtur till Ystad. Hittade äntligen ett par perfekta shorts. Eftermiddagen spenderades med min bror och på kvällen blev det middag och hyrfilm med Niklas, Lovisa och pappa.


Dagens Bosse-bilder:



 

Av Malin - 1 juni 2012 19:39




Säger hejdå till min första bil efter tre år tillsammans och går vidare i livet. 

Min nya kärlek.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards