Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin - 28 augusti 2012 18:21

Mys, fönstershopping och shopping.

Köpte med oss kakor hem till kvällskaffet.

Av Malin - 21 augusti 2012 19:03

Min måndag spenderades med Sara. Både seriös och oseriös fotografering ute i Lilleskog, mat, redigering och mys med hennes kanin Shakira. En typisk Malin-Sara-dag. Bra start på veckan.


Av Malin - 21 augusti 2012 18:13

Efter en snabb loppisrunda i byn, körde vi vidare till Löddeköpinge för att gå på kräftskiva hos Nettan och hennes Tobias. Drinkar, god mat, trevligt sällskap, en del lekar och mycket mygg. En jättefin kväll.


Av Malin - 18 augusti 2012 16:35

Idag utnyttjade jag och föräldrarna våra fribiljetter på Tosselilla. Våfflor, minigolf och påfågelcirkus.





Stora poppen. Sockervadd och popcorn för hela slanten.



Kommer fler bilder.. 

Av Malin - 15 augusti 2012 20:40

Redan onsdag. Min tredje lediga dag. Solat, shoppat och besökt morföräldrarna ute i skogen. Morfar smygtvättade min bil för kanske femte gången. Ikväll blev det middag tillsammans med föräldrarna på Lé Cardinal och sedan kaffe på Fritidsbaren.

 


Av Malin - 14 augusti 2012 17:18

Idag blev det en tur på stan. Frukost, frisörbesök, fotografering, pannkakor hos Lovisa och kaffe hos min gammelmomor. Nu väntar jag på att sambon ska komma hem från jobbet. Ikväll blir det mys hos föräldrarna.



Av Malin - 9 augusti 2012 09:02

Igår (klockan nio på kvällen) blev det en spontantur till Kåseberga med sambon och hans bff. 







Av Malin - 4 augusti 2012 22:41

Jag har haft fullt upp den senaste tiden. Födelsedagar, barndop, biopremiärer, Sjöbomarknad, ätit på restauranger, tvättat jobbkläder, passat brorens katt och bott i lyxlägenhet, hämtat post i Malmö, köpt jackan jag drömt om i fem månader och samtidigt jobbat sex dagar per vecka. 


Denna veckan har jag bara jobbat fem dagar. Vi har hyrt filmer, ätit på restaurang, grillat och varit på krogen. Jag har klippt gräsmattan, tvättat, handlat mat, shoppat med mamma, fikat hos broren och läst skvallertidningar. Bra vecka.


 
Kvällens fika på Gräddhyllan.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards