Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 25 september 2012 12:25

Fyndade lite höstaccessoarer på jobbet förra veckan.

Skinnhandskar, midjeskärp och väska. 

Av Malin - 23 september 2012 20:03

Helg med släkt och familj. Kaffe hos mina fina morföräldrar, middag hos extraföräldrarna och besök på sjukhuset hos min älskade lilla gammelmormor. 


Hittade en (minst) åttio år gammal jordglob på pappas vind för ett tag sedan. Kunde inte låta bli att ta ner den och ge den en plats på mitt gamla rum.

Av Malin - 20 september 2012 22:34

Jobbat och småshoppat hela veckan. Säsong två på VD och mys med sambon. Inte mycket mer.

Igår körde jag med platt hår, mörka ögonbryn och lite för mycket solpuder. 

Av Malin - 18 september 2012 11:35

För två veckor sedan råkade jag få hem en hårguide från Glitter. Det slutade med att jag sprang stan runt för att få tag på ett hårlasso. En vecka senare hade jag dessutom fått ett nytt jobb. 


(Det är lite knepigt att fotografera sig själv bakifrån med en systemkamera)


Av Malin - 17 september 2012 14:01

Aqvakul, spontanbesök av Niclas syster med familj, försenad inflyttningspresent, rotat på pappas vind, firat på Lite Mer, druckit kaffe med sambons föräldrar, hängt på Burlöv Center, gått på möten, ätit rester hos Niclas andra syster och tittat på första säsongen av Vampire Diaries.



Förrätten på Lite Mer's filébuffé. (Undrar själv varför vi drack vatten ur vinglas)

Av Malin - 6 september 2012 15:39

Nya skor och ny hårfärg. Ikeabesök, Entréshopping, ett par promenixer på stan och hyfilmer. 


 

Av Malin - 3 september 2012 11:02

Körde N&L till flygplatsen, lunchade på Snuggles, fisken Sune dog och begravdes samtidigt som det städades till fisken Klaus. Film och baconlindad kyckling, frukost på balkongen, kaffe på Koppen, mys och bus med Bosse. Vin och choklad i solnedgången, sova, städa, packa och åka tillbaka till Malmö.


 

Pyssel-Malin var i farten och slog in lite naturgodis att lämna på kudden. 

Av Malin - 3 september 2012 10:54

Lillördag, kalas hos Lovisa som fyllde år, pizza och marängsviss. Mysonsdag.

Jag och Niclas gav henne ett hus med en tredimensoinell trädgård. (Fyllt med choklad och presentkort)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards