Alla inlägg under juli 2010

Av Malin - 18 juli 2010 22:36

 

Nu kallar sängen på mig. Imorgon får ni gårdagens bilder från Sunny Standup!   

Av Malin - 18 juli 2010 22:19

   

härligt väder i Niclas trädgård.

Av Malin - 18 juli 2010 21:26

På förmiddagen (morgonen) blev det en sväng på marknaden tillsammans med mina föräldrar. Efter två varma timmar åkte jag och Niclas till Sövdesjön för lite sol och bad. (mest sol).


     


Efteråt hann vi med två varv till på marknaden.

Niclas vann en femte nalle till mig.  


 

Som vanligt blev det alldeles för mycket langos, nougat, munkar, remmar och våfflor.  

Av Malin - 18 juli 2010 21:11

Efter jobbet mötte jag upp Niclas på Espresso House vid Stortorget.


   

Vi var på Sjöbomarknad två vändor. Vi fick mellanlanda på balkongen för lite cider, mys och bra musik.

Av Malin - 18 juli 2010 20:55

Bad i solnedgången. 


   

Minigolf vid Jakten.


Av Malin - 18 juli 2010 20:18

Jag har precis kommit hem till ett nedsläckt hus efter att ha spenderat fem dagar tillsammans med Niclas. Jag har verkligen njutit av våra fina dagar.


Jag skall försöka slänga in några blogginlägg innan jag går och lägger mig. (Skall upp halv fem för att jobba imorgonbitti).


& för att snabbt skriva något om dagen var jag och Niclas på besök hos hans lilla, söta farmor i förmiddags. Nu på kvällen har jag också varit ca. två timmar hemma hos mina morföräldrar. Annars har man väl spelat lite tv-spel och försökt klämma in så mycket mys som möjligt.

Av Malin - 13 juli 2010 17:37

Tack för alla fina kommentarer som ni skriver. Jag blir alltid lika glad.


Idag blev det jobb Dressmann och som vanligt hann jag med en runda på H&M också..


   

För 75 kronor var den här bakelsen min! Jag var dock lite tveksam i början men efter att ha sprungit runt i den hela eftermiddagen är jag supernöjd!


 

Jag tyckte om den militärgröna, stickade tunikan till viss del. Kände mig dock lite som Ronja Rövardotter i den. Jag var även överförtjust i koftan och var nära att köpa en militärgrön i den med. - Men "pärlorna" var ganska dåligt påsydda så jag struntade i det.


Imorgon blir det jobb för att efteråt träffa Niclas i Ystad. Då blir det förmodligen ett kvällsdopp i havet och mys med hans familj.

Av Malin - 11 juli 2010 15:18

Jag känner inte att jag har något att blogga om just nu.


I fredags var vi som sagt ute och åt med familjen och igår firade vi min brors födelsedag med släkt och vänner.


Idag åkte jag och mamma till stranden och jag har aldrig sett så mycket människor där tidigare. Riktigt chockerande. På något konstigt sätt lyckades jag även bränna mig. 


Nu blir det jobb måndag-torsdag och jag lovar att bli bättre på att ta bilder när jag väl gör någonting.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards