Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 31 augusti 2010 22:49

Naglarna är nymålade och den första Harry Potter filmen visas på tv. Det är förmodligen dags att sova. God natt mina vänner!


 

Jag har äntligen kommit ihåg att ta med mig Niclas kofta hem. Den är så jäkla snygg. Kommer definitivt ha den till strumpbyxor i höst och vinter.

Av Malin - 31 augusti 2010 21:11

Nu är jag hemma efter några fantastiska dagar tillsammans med Niclas. Det har spenderats mycket tid ute i garaget och möblerna blev jättefina.


Imorse ringde väckarklockan strax efter sju för att jag skulle jobba. Medan jag fönade håret var min fina prins gullig och fixade frukost. Jag älskar när han pysslar om mig.   


Hur som helst har dagen bestått av att packa upp höstgarner, göra skyltar på datorn och byta glödlampor.

Av Malin - 29 augusti 2010 22:11

Idag körde jag och Niclas till Nova Lund och shoppade (mest han). Kvällen spenderades ute i garaget med målarfärgen i högsta hugg och vi har precis avslutat vår tacokväll.


Härlig 34-månaders helg helt enkelt   

Av Malin - 27 augusti 2010 21:15

Jag är galet trött idag.


Imorgon väntar en lördag Dressmann och efteråt åker jag hem till prinsen. Det behöver jag. Sen har vi söndag tillsammans också innan jag ska jobba igen på måndag.

 












saknar dig..   

Av Malin - 26 augusti 2010 21:04

Mor- och dotterdagen spenderades i Ullared. Gissa om vi skämde ut oss totalt inför Morgan.. haha.. Det glömmer jag aldrig.


Vad fick jag handlat då? - Jo, jag fick köpt en jäkla massa. Allt från grovstickade koftor, bomullstrosor, leggins, strumpbyxor, kuddfodral och raggsockar till plånböcker, väska, mjukisbyxor, hårsnoddar, diadem och mysiga heminredningsprylar.


Jag lyckades även hitta lite födelsedagspresenter med mera.


Det dyraste gick nog på 139 kronor och det var en helt underbar, stickad kofta.


Alldeles strax kallar sängen inför morgondagens arbetsdag.   

Av Malin - 25 augusti 2010 19:16

Fy farao vilken dag.


Jag är väl egentligen inte van vid att jobba mer än fem timmar när jag är på Dressmann men idag blev det full dag. Det har inte varit tyst en enda sekund och det känns som att jag helt glömt bort att andas ut mellan varven. Ryggraden svider och axlarna värker, men sen kommer en trevlig lön in på kontot.


Nu skall jag vila inför morgondagen som jag längtat efter.

Av Malin - 25 augusti 2010 09:01

Jag tycker att det är dags för ett veckans schema.


Måndag - myste med Niclas i Ystad.

Tisdag - Sökte ett jobb, gick på intervju och träffade Malin.

Onsdag - Jobba i Tygaffären i Ystad.

Torsdag - utflykt med mamma.

Fredag - Jobba i Tygaffären i Ystad

Lördag - Jobba på Dressmann.

Söndag- Träffa Niclas??


Alldeles strax ska jag köra och tanka innan jag kör till Ystad.

Av Malin - 24 augusti 2010 21:41

Jag har haft en jättefin dag med Malin. Som vanligt har vi fikat en jäkla massa och snackat ännu mer skit. Jag gillar sådanahär dagar.


Snuggles ostbullar och Koppens glass.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards