Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Malin - 4 juni 2010 22:59

Jag älskar mitt nya lypsyl från Labello. 

Av Malin - 4 juni 2010 20:51

Dagen på jobbet gick hur bra som helst. Vid klockan fyra hämtade mamma mig och sedan blev det mjukglass på Jakten. På vägen hem åkte vi in om till ÖB för att handla mint grodor. Det blev dessutom härliga turer med vår cabriolet.


     


På H&M hittade jag en helt underbar tunika för 100 kronor på rea. Dessvärre var det en fettfläck på den så jag köpte aldrig den.


 

Så såg tunikan ut.


Nu blir det choklad, Ramlösa och film resten utav kvällen.

Av Malin - 4 juni 2010 09:54

Jag upptäckte precis en fästing på min mage. Jag trodde först att det var en slags leverfläck som växte fel så jag drog av den..


När jag hade den på fingret såg jag något som liknade ben och sedan började den röra på sig..


Jag ringde pappa direkt (han jobbar på Anticimex) och var alldeles skakis i chocken efter att jag trott att det var en leverfläck. Om huden blir missfärgad eller inflamerad ska vi åka till sjukhuset, men jag tror inte att det blir något problem. Just nu ser det ungefär ut som ett myggbett.


Vi håller tummarna så att jag slipper åka till sjukhuset.   

Av Malin - 4 juni 2010 08:49

Det är helt underbart väder idag med och jag skall jobba i svarta finbyxor. Det kommer bli jättevarmt.. - Speciellt när jag är utomhus. Det hade nog inte varit någon problem om jag tagit bilen in idag med tanke på att man kan använda luftkonditioneringen. Funderar på om man skulle åkt in med shorts och sedan byta om på jobbet. (Dagens I-landsproblem).


Ni får ett roligare inlägg ikväll!


Innan jobbet ska jag till Snuggles och köpa deras supergoda chiliostbullar.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards