Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Malin - 2 augusti 2010 20:55

Det känns i benen att man har powerwalkat 1,2 mil idag. Nu skall jag dricka té och titta på tv innan det dagliga telefonsamtalet med prinsen.


 

(några av de mååånga nallarna som Niclas gett mig)


Sov gott!   

Av Malin - 2 augusti 2010 16:45

Denna veckan blir det som vanligt dålig uppdatering.


Måndag - umgås med prinsen.

Tisdag - jobba

Onsdag - jobba

Torsdag - jobba - Niclas kommer hit

Fredag, Lördag, Söndag - Göteborg med Nicke.

Av Malin - 2 augusti 2010 16:39

I igår, (söndags) blev det mys, film och shopping Entré. Jag började planera min 20-års fest och den kommer bli awesome.


Jag såg även min första 3D-film och jag måste erkänna att 3D är lite häftigt. Dock såg vi Shrek 4 och man märkte inte så stor skillnad.


Idag (måndag), körde jag och Niclas tidigt ut till Svaneholm för att ta en timmes powerwalk. Vi hann bara vara hemma en timme innan han skulle åka hem. (känns lite tomt efter fem dagar tillsammans).


Ikväll blir det en powerwalk med mamma.

Av Malin - 2 augusti 2010 16:13

I lördags gick vi upp tidigt eftersom jag skulle börja jobba kl.10 Niclas körde mig till jobbet och tillbringade sin dag med hans familj.


Efter att jag slutat, blev jag hämtad och vi körde hemåt för att spendera kvällen med Family Guy i fem timmar. Efter ett tag tröttnade vi och tog lite bilder istället.


  bjuder på denna..

Av Malin - 2 augusti 2010 14:33

Fredagen i Köpenhamn var visserligen regnig, men ändå alldeles, alldeles underbar.


Framme efter en lång tågresa.


Fika på Lagkagehuset. (Där fanns en glasvägg rakt in i bageriet.)



Vi var på besök i Guinnes World Records-museet.


 

Niclas hamnade i elektriska stolen när vi var på The Mystic Exploratorie.


Vi var i Nyhavn


Vi åt middag på den italienska restaurangen Pompeji som jag haft ögonen på i fyra år.  (den andra bilden är också ifrån Nyhavn). 


Här är mina fyra sista bilder. De föreställer Cirkus, en uråldrig biograf och Tivoli.  Tyvärr hann inte vi med något utav det..


Hur som helst var det en underbar dag med mys, shopping, fika, museum och romantisk restaurang. 

Av Malin - 2 augusti 2010 14:25

Jag känner att det är dags för ett bildregn nu.


I torsdags jobbade jag till klockan sex, körde till Niclas sommarstuga och åt hemlagad pizza som han hade varit söt och gjort till mig.


Efter ett par timmar fick vi sedan köra in till stan igen med hans syster och hennes sambo innan det var dags för att se den engelska versionen av Wallander - Den femte kvinnan, som de visade på Stortorget i Ystad.


i väntan på filmen (som för övrigt var kalasbra)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards