Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 14 mars 2011 15:41

Det tog mig en vecka på grund av alla arbetsdagar förra veckan. Men nu är jag färdig med gardinerna. Äntligen. 


  

Av Malin - 14 mars 2011 15:30

Klockan sju I morse lämnade jag prinsen på busstationen och en kvart senare var jag ute i skogen hemma hos mina morföräldrar. 


Det är farligt att hälsa på min mormor.. 

  

Av Malin - 14 mars 2011 15:27

Igår satt jag och Niclas fastklistrade framför tv:n hela dagen. Vi såg filmer och spelade tv-spel samtidigt som vi myste med en massa godsaker.. 


  

Av Malin - 14 mars 2011 15:20

Jag jobbade till klockan tre. Anki bjöd på smörgåstårta och sedan var det dags att köra hem till N. Var framme en timme efter att jag slutat och kvällen spenderades med hans föräldrar framför Melodifestivalen.


  

Av Malin - 11 mars 2011 17:02

Jag har haft ögonen på denna jackan i månader. Men i och med att jag säkert äger femton jackor och den ändå gick på 399:- så fick det vara så.. 


Men. Nu var det halva priset och äntligen fick den följa med mig hem.

  

Av Malin - 10 mars 2011 08:32

Framme.. 

Hängde i hamnen och satt på Facebook.. 

Hämtade upp Niclas i Ystad på vägen hem.. 


Resten av dagen var precis som en vanlig dag tillsammans med prinsen. Mys, bus och långa samtal om allt mellan himmel och jord. Igår blev det också en massa kakor. 


Idag blir det jobb på Entré.

Av Malin - 7 mars 2011 20:12

Veckan ändrades fort.. 


Även imorgon väntar jobb i Ystad och på onsdag skall jag träffa rc i Simrishamn.


Jag är lagom trött efter åtta timmars arbete. Speciellt för att det var oplanerat men också eftersom jag och Lisa både var på Ikea och på filmkväll hos Simon igår efter jobbet.


Veckans schema ser nu ut såhär:

Måndag - Jobb - Ystad

Tisdag  - Jobb - Ystad

Onsdag - Möte - Simrishamn

Torsdag - Jobb - Entré

Fredag - Jobb - Ystad

Lördag - Jobb - Ystad

Söndag - ev. Jobb - Entré.


Undrar fortfarande när jag ska hinna göra om rummet och när jag ska träffa Niclas.. 

Av Malin - 7 mars 2011 08:40

Måndag - Jobb - Ystad

Tisdag - Ledig - Sy gardiner och städa

Onsdag - Ledig

Torsdag - Jobb- Entré

Fredag - Jobb - Ystad

Lördag  - Jobb - Ystad

Söndag - ev. Jobb - Entré

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards