Alla inlägg under maj 2011

Av Malin - 16 maj 2011 10:56

Bara gardiner och kuddar kvar, sen kan vi börja leva livet.



Frukost!

Av Malin - 16 maj 2011 10:39

Gårdagen började med en timme på gymet. Känns rätt skönt att bo vägg i vägg med det. Man slipper ta sig ett par mil till närmsta gym som jag är van vid.


Efteråt åkte vi till Ikea för att köpa dvdhyllor, gardiner och annat smått & gott. Blev också en runda till Rusta för att köpa matta och Jysk för att leta kuddar.


Middag på Ikea.   


Av Malin - 16 maj 2011 10:22

I lördags var jag, mamma och Lovisa, (min brors flickvän) i Ullared. Shoppning, fika och en massa skratt. Blev en del fynd och jag hade en superdag.





Efteråt mötte vi upp våra män hemma hos min bror. De spelade golf medan vi var ute och shoppade. Kvällen avslutades med pizza och ösregn.

Av Malin - 10 maj 2011 13:29

Tisdag. Legat vaken halva morgonen för att Niclas tvunget skulle ha fönstret öppet inatt. Inte sådär jättekul med en motorcykel utanför fönstret kl. 6 på morgonen.


Igår var Niclas föräldrar på besök. De hade med sig lite packning så hela dagen har gått åt till att hitta en plats till allting.


Annars har jag fixat med bilder och tittat på Gossip Girl. Snart kommer prinsen hem och då blir det antingen ett besök till affären eller att lägga sig ute på gården..


 

Av Malin - 10 maj 2011 13:06

Det är alltid svårt att både vara värd och fotografera samtidigt. Jag fick en del bilder, men jag är inte med på en enda. Väntar fortfarande på att få från Zandrina.


Malin, Niclas och Zandrina.

Kycklingfat med grönsaker och frukt. Även potatisgratäng, potatissalld och såser.

Ett av borden fick vara i vardagsrummet så att alla skulle få plats.

Det blev rosa tårtor.

Malin och Zandrina stannade länge. Blev chips, godis och ännu mer att dricka.

Sista timmarna på kvällen blev det allsång och gitarr.


Av Malin - 9 maj 2011 14:58

Idag har jag varit ute på äventyr i två och en halv timme. Tänk att jag gått och förälskat mig i Malmö? Trodde nästan att det var omöjligt. Idag har jag kunnat jämföra Malmö med både Barcelona och Monte Carlo. Kanske hjälper lite att det är svinvarmt och strålande sol?


På väg hem från min lilla promenad.. 

Av Malin - 9 maj 2011 14:49

Jag väntar både på att min dator skall anlända och att jag ska få fler bilder från mitt lilla kalas. Ni får helt enkelt ha tålamod. 


Såhär såg i alla fall min söndag ut: 

Superlunch! Rester från kalaset. 


Träffade Lisa efter jobbet. Hon har alltid konstiga grimaser för sig.. 


Resten av kvällen spenderades ensam i lägenheten. Jag hade laddat upp med hyrfilm, godis och läsk. Mysig kväll. 


Imorse kom prinsen hem och åt frukost med mig innan han skulle iväg till skolan. 

Av Malin - 8 maj 2011 08:01

Jag hade en helt underbar 20-års fest igår. God mat, fint sällskap och massor av presenter. Presentkort, pengar, blommor, heldag i Ullared.. Kaffekoppar, tékanna med kopp, fruktfat, ljusstakar, böcker, verktyg, kastrull, skål, lotter, handduk med mera..


Om en timme skall jag iväg till jobbet och kvällen spenderas med Lisa. Imorgon ska ni få en riktig uppdatering från festen.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards