Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 14 juli 2011 11:27

Nu ska jag springa ut i regnet och glassa. Först blir det jobb i ett antal timmar och sedan ska jag sova på bussen till Sjöbo. Ikväll blir det marknad i ösregn och imorgon hoppas jag på mysfrukost. 


  

Av Malin - 13 juli 2011 10:30

Det riktiga födelsedagsfirandet blev med familjen på Store Thor.

Jag var äntligen solbränd! (Nu är jag mest sönderbränd).

 

Jag kombinerade min egen rätt. Schnitzel, bakad potatis och tzatziki.

 

Mamma och pappa hade bröllopsdag.


Niklas & Lovisa.


Efteråt blev det tårta hos Niklas & Lovisa.

Av Malin - 12 juli 2011 18:46

Sol, promenader och glass.

Jag har saknat naturen..



Av Malin - 12 juli 2011 18:26

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade. Ni ska få några inlägg och massor av bilder. Efter fyra dagar med familjen har jag mycket att dela med mig av.


I lördags åkte jag hem till mina föräldrar och bjöd på frukost. De visade bilder från deras Turkiet-resa, jag fick presenter och vi umgicks. Det blev även någon timme i solen innan gästerna kom.


Lördags - i väntan på gästerna.


Grillning och mys i trädgården.


På kvällen blev det en tur till Marinan. Jag, min bror, Lovisa och deras kompisar räknade ner min brors födelsedag..


Det blev några drinkar, lite sång och ett par överraskningar..


Efter den mysiga kvällen kom prinsen och hämtade mig. Natten tillbringades i stugan och som jag längtat efter det..

Av Malin - 8 juli 2011 10:45

Gossip Girl har räddat många ensamma kvällar.

Av Malin - 8 juli 2011 10:28






Av Malin - 5 juli 2011 08:52

Måndag: Jobb

Tisdag:   Jobb / åka hem till mina föräldrar.

Onsdag: Springa ärenden / åka hem igen.

Torsdag: Jobb

Fredag:  Jobb

Lördag:  Åka hem till mina föräldrar / släktfirande för min bror.

Söndag: Ut och äta / fira min brors födelsedag.



På söndag ska jag även träffa prinsen för första gången på två veckor.

Av Malin - 3 juli 2011 09:21

Det är nästan så att man blir lite nervös när man ser alla översvämningar i Skåne.



Alla bilder är från Sydsvenskan och här hittar ni artikeln.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards