Alla inlägg under november 2011

Av Malin - 22 november 2011 20:41

I fredags fyllde min pappa år. Äntligen. Jag som planerat dagen i ett halvår. Äntligen skulle vi ge honom presenten som stått i lägenheten i tre månader. Äntligen.


Till pappas stora förvåning stod det en musikanläggning i vardagsrummet när han kom hem från jobbet. Vi spelade hans gamla lp-skivor och huset var pyntat med ballonger. Jag tror nog aldrig att jag sett pappa så. Jag trodde att han skulle svimma. Det var värt det.


Från mig och Niclas fick han musikanläggningen och två lp-skivor.

Av Malin - 18 november 2011 21:07

 

Av Malin - 14 november 2011 08:59

I fredags var det min sista dag på "jobbanioavtiodagar-perioden". Det firades med lussebullar och film innan jag tillslut somnade. I lördags sprang jag och Nicke runt i stan för att hitta en outfit till Julfesten på lördag. Efteråt blev det fika på Folk å Rock och "hämtemat".


igår blev det brunch på Café Ceder, lite spring i butiker och bio (Tintin) på det.

Första laddningen..

Igår fick det räcka med två portioner. Förra gången kunde jag inte röra mig resten av dagen..


I väntan på filmen..


I veckan väntas fyra dagars jobb, julklappsletande, tvätt&städ-dag, fira pappas födelsedag och Julfest.

Av Malin - 1 november 2011 13:29

Igår blev det ett varv till Ystad. Fika och shopping med Lovisa för att sedan fika ännu mer med storebror. Jag fick också träffat min underbara brorson för första gången. 














Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards