Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Malin - 17 januari 2012 10:11

Här är lite blandade bilder från kvällen:

Framme på Jungceylon. Man fick inte lov att fotografera inne i shoppingcentret så jag fick nöja mig med bilder från det lilla torget som ligger mellan alla ingångar. Blev lite sugen på 4D-filmer som de börjat visa nu. 


En av alla sjuka barer på Bangla Road. 

Jag blev överlycklig när jag hittade en rosa vw-buss. Ännu roligare var det då den förvandlades till en bar på kvällen.

Middagen åt vi på Rico's. Här åt vi ofta sist vi var i Thailand. Lite lyxigare än våra strandrestauranger.


Bangla Road i mörker. 


Alla dessa jobbiga småbutiker längs strandpromenaden. Till slut gick vi andra sidan vägen för att slippa försäljarna.


Måndagens shopping blev mest på Jungceylon. Två par "vanliga" skor och ett par converse i mocka. Ute på stan hittade jag även min tredje klänning.  


Idag stannar vi kvar i Kamala. Skönt med tanke på att vi ska åka iväg på utflykt imorgon. 

Av Malin - 17 januari 2012 02:54

Det blev inget bloggande igår. Dagen sprang iväg. Först ut var frukosten, ett antal timmar på stranden och fiskspa. Sen hann vi bara tillbaka och duscha innan vi åkte iväg till Patong.



Gårdagens fiskspa.

Det var svårt att fotografera då fiskarna reagerade starkt på rörelser. Ett tag hade vi fått gröna "skor" på oss..

Gårdagens bränna. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards