Inlägg publicerade under kategorin Tunisien 2010

Av Malin - 6 juli 2010 09:04

Nu är jag och Niclas hemma efter en fin vecka tillsammans.


Vi har fått massor av sol & bad och shoppning. Vi har verkligen njutit av varandra och vår kärlek. Jag älskar att vara med Niclas dygnet runt. Jag älskar tryggheten han ger mig.


Själva området där vi bodde var lite udda. Ingen kunde engelska och där fanns inga restauranger. Man fick ta sig fram på antingen tyska eller franska. Det fanns inte heller något riktigt centrum, utan man bodde mitt ute i ingenstans.


Vi blev förmodligen matförgiftade första dagen och samma kväll föll jag ner för en marmortrappa.


MEN, vi har haft det bra.


Tunisierna har inte direkt varit på oss. - Visst, de vill sälja sina saker och de skriker "Mjölkchoklad" efter mig. Jag blev dock besviken eftersom ingen ville "köpa" mig. Anledningen är antagligen att alla trodde att jag och Niclas var förlovade, gifta och hade barn(!?)


Bilder kommer under dagen!


& så vill jag tillägga att jag avgudar min fina, kärleksfulla pojkvän som tar så bra hand om mig.   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards