Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

arg, ledsen och frustrerad.

Av Malin - 28 mars 2010 08:46

Idag är jag arg, ledsen och frustrerad.


Det har varit så många gånger som Niclas fått rycka in på hans jobb och våra planer har blivit fördärvade. Istället för att träffas 3 gånger på en vecka har det kanske bara blivit en gång.


I flera veckor har jag nu längtat efter påsken (som betyder mer för mig än julen) och längtat ännu mer efter att få spendera den med Niclas som skulle vara ledig.


Inatt fick jag reda på att han var tvungen att jobba nästa helg.. Igen.. Helgen som jag sett fram emot så länge, helgen han skulle vara ledig.. Påskhelgen.


Förutom jobbet, pluggar han också och nästa vecka har han en slags tenta som kan innebära att vi inte ses på två veckor. Ju mer han jobbar desto mindre tid har han till plugget och ju mindre tid han har till plugget deto mindre tid finns kvar till mig. Till oss.


Det värsta är att plugget blir uppskjutet om han inte hinner med det och då blir det inte någon resa i sommar. Vi behöver verkligen komma bort tillsammans och njuta av tiden men i dagsläget kan vi inte ens boka..


Jag avskyr detta. Niclas lovade mig att saker skulle bli bättre efter hans elva månader i lumpen men detta är fantamig värre.

 
 
Ingen bild

Sara

28 mars 2010 12:40

Tråkigt att höra men jag tror inte att det är så att han vill vara utan dig...Tvärtom. Ibland har man bara inget val...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 oktober 2017 20:58

 

Av Malin - 2 oktober 2017 20:24

Rope & bombs. Härliga grabbar från Alwas Awakening. Såklart spel på plats. Pappas pärlor på plats! Gillestugan pod på scen. Föreläsning med Spelpappan.Snyggaste t-shirtarna finns på Pixel Shirts. Fotogeniska Martin Lindell...

Av Malin - 8 augusti 2017 21:25

För runt tolv år sedan lovade jag min farfar att jag en dag skulle åka till Skottland. Det har sedan dess funnits på min "bucketlist". Nu var det äntligen dags.       ...

Av Malin - 8 augusti 2017 21:20

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards