Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Malin - 28 mars 2010 22:19

Dagens shopping varade inte så länge. Pappa hängde med så det blev mest att hitta ett par ordentliga skor till mig och åka vidare till Hornbach. Helt underbart ställe. Jag älskar att kolla på en massa renoverings- och inredningsprylar.


Annars har det inte hänt mer idag..


Nästa vecka ska jag träna ännu mer och försöka klämma in lite mysiga saker också. Funderar på att göra ett besök hos min gammelmormor som bor i Ystad..   



Nu ska jag försöka hitta något roligt på tv och vänta på att prinsen ska komma hem från jobbet. Hoppas på ett telefonsamtal i natt..

Av Malin - 28 mars 2010 11:24

Idag blir det en shoppingrunda med mamma (och kanske pappa). Jag ska leta efter skor och det där halsbandet från Guldfynd som jag trånat efter i ett par dagar.


 

Av Malin - 28 mars 2010 08:46

Idag är jag arg, ledsen och frustrerad.


Det har varit så många gånger som Niclas fått rycka in på hans jobb och våra planer har blivit fördärvade. Istället för att träffas 3 gånger på en vecka har det kanske bara blivit en gång.


I flera veckor har jag nu längtat efter påsken (som betyder mer för mig än julen) och längtat ännu mer efter att få spendera den med Niclas som skulle vara ledig.


Inatt fick jag reda på att han var tvungen att jobba nästa helg.. Igen.. Helgen som jag sett fram emot så länge, helgen han skulle vara ledig.. Påskhelgen.


Förutom jobbet, pluggar han också och nästa vecka har han en slags tenta som kan innebära att vi inte ses på två veckor. Ju mer han jobbar desto mindre tid har han till plugget och ju mindre tid han har till plugget deto mindre tid finns kvar till mig. Till oss.


Det värsta är att plugget blir uppskjutet om han inte hinner med det och då blir det inte någon resa i sommar. Vi behöver verkligen komma bort tillsammans och njuta av tiden men i dagsläget kan vi inte ens boka..


Jag avskyr detta. Niclas lovade mig att saker skulle bli bättre efter hans elva månader i lumpen men detta är fantamig värre.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards