Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 18 november 2010 07:23

När jag var på Entré häromdagen bestämde jag mig för att prova pyjamasen som jag drömt om. Den var helt underbar och jag gick direkt till kassan för att betala.


Självklart var det dagen då Swedbank klyddade och jag fick varken pyjamasen, lunch eller födelsedagspresent till pappa..

    


Av Malin - 16 november 2010 08:31

Jag vill inte att min blogg skall innehålla en massa tråkiga inlägg där jag klagar om olika saker. Det är aldrig roligt att läsa.


Men om ni vill veta vad jag tänker på just nu så finns min andra blogg.

Thoughtsbymalin

Av Malin - 15 november 2010 07:39

För trettiofem minuter sedan lämnade Niclas mig efter två fina dagar tillsammans.

I lördags var vi på kalas hos hans syster och det var lika mysigt som det brukar vara.


Igår var vi både i Tomelilla och Ystad. Jag köpte min efterlängtade julgran och lite julklappar. På kvällen blev det mest mys i soffan och lite film.


Jag saknar honom redan, men denna gången är det bara tre dagar innan vi ses igen och inte två veckor..

 

Av Malin - 11 november 2010 19:21

Idag köpte jag en ny cd-skiva och jag är grymt peppad. - Fast, jag skäms över att jag redan har runt 13 stycken i bilen.. Måste nog börja sortera..


Annars längtar jag som in i h*lvete till helgen. Jag ska få mysa med min prins efter två långa veckor..


Jag saknar min fräkniga pojkvän..      

Av Malin - 10 november 2010 17:35

Mina veckor är fullbokade.


Måndag: Praktik

Tisdag: Praktik

Onsdag: Praktik

Torsdag: Praktik

Fredag: Praktik

Lördag: Träffa Niclas - födelsedagsfirande.

Söndag: Ystad med Niclas.


Måndag: Praktik

Tisdag: Jobb - Entré

Onsdag: Praktik

Torsdag: Praktik

Fredag: Jobb - Entré

Lördag - Träffa Niclas - födelsedagsfirande

Söndag: Jobb - Entré


Och sen 6 veckors praktik till..

Av Malin - 9 november 2010 18:06

Jag blev ganska glad när jag kom hem och såg detta på köksbordet..

  

Av Malin - 8 november 2010 18:08

Jag överlevde dagen. Nu är jag trött och längtar riktigt mycket till helgen.

  

Av Malin - 7 november 2010 19:11

Jag har ingenting att skriva idag. Mamma har varit iväg och shoppat med mormor och pappa har tittat på den stora fotbollsmatchen i Malmö.


Jag har bakat scones, ätit pizzarester, städat och hjälpt pappa lite här hemma.


Imorgon är det tänkt att jag ska återvända till skolan igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards