Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 6 november 2010 11:57

Som ni alla vet, var jag i Ullared för en vecka sedan. Där hittade jag en perfekt taklampa till mitt rum. Jag har letat efter något sådant sen jag flyttade in här för ca. 3½ år sen.


   

Tänk vad 149 kronor kan göra..

Av Malin - 5 november 2010 16:45

Mina föräldrar åt pizza i Lund, så jag fick fixa lite "sjukmiddag".

Varför blir det alltid pasta och färdiga köttbullar?

 

  

Syns det förresten att jag saknar Niclas?

Av Malin - 5 november 2010 14:16

För ca. tio minuter sedan pratade jag med Niclas i telefon. Jag skämtade lite om att jag hoppades på att mina föräldrar skulle komma hem med en bit kladdkaka från mitt favoritcafé i Lund..


Bara någon sekund efter att vi lagt på, kom mina föräldrar hem med en kartong. Det var inte kladdkaka, eller från mitt favoritcafé..  Men kaka var det.


Äpplemaräng.


Av Malin - 5 november 2010 11:03

Synen är tillbaka och jag planerar julpynt. Jag har länge tänkt på att jag vill ha en egen gran i mitt rum. Skapa lite julkänsla här också. Nu har jag hittat en 150cm hög plastgran med belysning och dekoration för 273 kronor.


  

Jag har redan en låda med 50st. silvriga kulor och någon elefant, kamel och buddha från Indiska. Allt för att det ska passa in i mitt rum.

Av Malin - 5 november 2010 08:53

Fredag - tre dagar efter läkarbesöket och äntligen börjar jag piggna till. Tabletterna börjar verka och badet igår gjorde underverk.


Mina föräldrar åkte precis iväg till Lund. Min favoritstad. Avundas dem lite.


Nu är det dags för dagens första dos med ögonsalva. Kommer bete mig som en blind labbråtta ett tag.


  

Av Malin - 3 november 2010 16:41

Mamma kom precis hem med mina mediciner. Känns skönt. Varje dag ska jag ta 9 tabletter, 2ggr nässpray och ögonsalvan 3ggr. Har även en nässköljare som skall användas.


  


Av Malin - 3 november 2010 14:23

Det här med ögonsalva är inget för mig. Tre gånger om dagen och varje gång tar det en halvtimme innan man kan se ordentligt. Är nästan som titta genom frostat glas.

Av Malin - 2 november 2010 18:44

Jag är hemma efter dagens andra läkarbesök. Ögoninflammation, början av bihåleinflammation och rester av en halsfluss.. + frossa.


Fick lite pencillin och ögonsalva. Resten får mamma hämta på Apoteket imorgon.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards