Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Julklapparna.

Av Malin - 28 december 2010 13:08

Tre dvd-filmer från mina föräldrar:


Läderliknande fotoalbum från mina föräldrar:


Glasburkar från mina morföräldrar:


Mobil + mobilfodral från mina föräldrar:


Pläd, även den från mamma & pappa:


Presentkort på H&M från mormor & morfar och på SF-bio från storebror:


Servettställ med servetter från mina föräldrar:


USB laddat med bilder från hela mitt liv. Från morfar.


Jag och Niclas fick en resa till Köpenhamn från mina föräldrar:


Gitarrställ och boken Elsas mode från Niclas:


Min efterlängtade pälsjacka! Även den från Niclas:


Kista från mina morföräldrar:


Kuddfodral till min enorma kudde från Tyskland. Från mamma & pappa:


Pyjamas från mamma & pappa:


Favorittidningar, söta knästrumpor och pengar från Niclas föräldrar:



Jag tror att det var alla julklappar. Jag fick även pengar av mina morföräldrar som skulle kunna räcka till en lyxresa, supertv eller något annat roligt.


Den bästa julklappen av allt är en helt annan sak som jag inte tänker berätta på sådär ett halvår till. Ni får helt enkelt vänta.   


Annars är jag helnöjd med mina presenter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 oktober 2017 20:58

 

Av Malin - 2 oktober 2017 20:24

Rope & bombs. Härliga grabbar från Alwas Awakening. Såklart spel på plats. Pappas pärlor på plats! Gillestugan pod på scen. Föreläsning med Spelpappan.Snyggaste t-shirtarna finns på Pixel Shirts. Fotogeniska Martin Lindell...

Av Malin - 8 augusti 2017 21:25

För runt tolv år sedan lovade jag min farfar att jag en dag skulle åka till Skottland. Det har sedan dess funnits på min "bucketlist". Nu var det äntligen dags.       ...

Av Malin - 8 augusti 2017 21:20

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards