Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 18 april 2011 08:48

I lördags var jag iväg på 70-års kalas. Min pappas kusins fru fyllde 50 och deras son 20. Ett stort kalas med mycket folk, god mat och dryck. 

Massor av folk. Till vänster om mig. Tulpaner i vackra färger.Pappas kusin, Jonny, var en stilig servitör. Smörgåstårta! 

Det blev sång för Pia. (pappas kusins fru)

Mina tre hjärtan.

Tårta, småbrödskakor och supergoda bullar. 

Av Malin - 16 april 2011 07:00

Jag är, och kommer alltid vara pappas lilla flicka. Därför är jag uppväxt med Beatles i högtalarna och Star Trek på tv.. 

 

Av Malin - 15 april 2011 18:52

Jag har haft en underbar dag. Har nästan spenderat hela dagen utomhus. Är just nu grisrosa på halva överkroppen trots att jag haft solskyddsfaktor 15. Underbara vårdag! 


Tog förresten fler trädgårdsbilder! 





 

Av Malin - 14 april 2011 09:27

Ännu en dag på Entré och jag är överlyckig. Nu ska jag äta morgonens andra frukost innan jag drar iväg till jobbet. (måste gå hemifrån två timmar innan jag börjar jobba + att det dröjer ett par timmar till innan jag har lunch.)

Av Malin - 13 april 2011 09:40

Idag blir det jobb i Malmö. Känns underbart. Jag behöver sysselsätta mig med något. 



Av Malin - 12 april 2011 07:27

 
Av Malin - 11 april 2011 16:14

Söndagen var perfekt. Den började med frukost i uterummet och en tripp till Nova. 18 grader ute och vi köpte glass på vägen hem. Njöt av glassen uppe på Stenberget och tittade på Star Wars på kvällen. 

Idag lämnade jag prinsen på busstationen vid åtta. En liten stund senare var jag hemma hos mina morföräldrar där jag stannade i sju timmar. Det blev en timmes promenad, god mat och så kom jag på morfar som vaxade bilen. Det slutade med att vi hjälptes åt. 

Morfar som vaxar bilen.. 

Min fina, glansiga bil uppe på uppfarten.

Av Malin - 11 april 2011 15:42

Jag har haft en underbart härlig helg. 


I lördags åkte jag iväg med mamma för att handla mat. Fick munkar i belöning. Efteråt blev det en timmes solande i trädgården innan jag mötte prinsen vid tåget. Efter ett par timmar hemma hos mig åkte vi till Ystad för att gå på bio där vi såg Sucker Punch. Inte min favoritfilm, men den var bra. 


Resten av kvällen spenderades i Sjöbo med Niclas föräldrar och Körslaget. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards