Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 5 april 2011 17:32




 

Av Malin - 5 april 2011 10:29

    

Av Malin - 4 april 2011 13:48

Gick en runda i trädgården.




 

Äntligen vår.. 

Av Malin - 4 april 2011 13:00




 

Av Malin - 4 april 2011 12:11

För 1½ vecka sedan skickade jag ut mina inbjudningskort inför mitt 20-års firande med släkten. Därför tänkte jag lägga ut en slags önskelista..


  • Presentkort Ikea
  • Presentkort Indiska
  • Presentkort Lagerhaus
  • Muggar från Espresso House
  • Pizzatallrikar med motiv
  • Gossip Girl - boxar - säsong 2&3
  • Badlakan (svart, lila eller mörkgrått)
  • Väskhängare (finns bland annat på Guldfynd)
  • Hushållsvåg
  • Svarta fotoalbum att fylla i själv. (matta, svarta, tjocka papper) 
    Finns på Lagerhaus. 
  •  Resa och övernattning till Ullared. 
  • Badskum & annat lyx.
  • Cd-skivan "One day son, this will all be yours" med Fightstar. 
Av Malin - 4 april 2011 11:46

Älskar att bläddra i bildarkivet och hitta foton som jag totalt glömt bort. 

Maj 2010. 

Av Malin - 3 april 2011 19:33

Film och samlarfigurer.

Stormtrooper.

Masker.. 

Film, musik och spel.

Man kunde fotografera sig med Star Wars-figurerna.

Tony Cronstam - som skrivit serien Elvis. 

Chewbacca var ute och gick.. 

Hela gänget. 

Serietidningar.

Signering.

Linda Blair från Exorcisten.

Billy Dee Williams från Star Wars.

Michael Winslow från Polisskolan.

Guy Siner från 'Allå 'allå,'emliga armén. 

Rekvisita från bland annat Star Wars och Harry Potter.

Tv-spel. 

Mer.

Jag blev fotograferad med pappfigurer från Star Trek. 


Det blev runt tre timmar på Sci-Fi mässan och sedan blev det lunch på Entré.

Av Malin - 2 april 2011 07:18

Uppe med tuppen idag. Beror på att jag och Niclas ska mötas upp i Malmö för att sedan gå på Sci-Fi mässan. 


Tidigare gäster på mässan har varit skådespelare och huvudroller från Sagan om Ringen, Nightmare on Elmstreet, Twilight och Star Wars. Jag hade kunnat ge min högra arm för att träffa Elijah Wood eller Billy Boyd. 


Årets gäster är bland annat från Star Wars, Polisskolan, Gremlins och James Bond


Här kan ni läsa mer:

www.propworld.nu

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards