Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 14 mars 2012 12:35

Fjortonde mars. Halva månaden har gått. Mina efterlängtade hyrfilmer släpptes idag. Sprang iväg vid elva när de öppnade och glömde såklart både mitt id och medlemskort. Lyckades ändå få hyra i och med att jag är stammis. Najs.



Idag visas även oth 910 i Usa och jag har fyra maskiner tvätt att tvätta. 

Av Malin - 12 mars 2012 17:26

Underbara måndag. Vaknade tidigt som in i h*lvete för att N skulle iväg till skolan för att snabbt få reda på att det var inställt. Fortsatte morgonen med Vakna med the voice för att sedan baka scones till frukost. Ett avsnitt Chuck och ett par parti schack. 


Underbart vårväder. Tre timmar på stan. Häng vid kanalen, småshopping på Tiger, kebab till middag och en promenix i Slottsparken. Helt okej.. 






Snart är det dags för kvällskaffe och lite mer schack! 

Av Malin - 10 mars 2012 09:57

Min fredag spenderades med Lovisa. Fika, shopping och fönstershopping. Mycket heminredning. Vi lekte med Bosse och åt choklad. På kvällen blev det sedan middag hemma hos föräldrarna med hela familjen samlad. Jag och Niclas åkte därefter tillbaka till Malmö.


Vårnyheter på H&M.

Tröjan som fick följa med hem.

Snuggles-fika. 
















Av Malin - 9 mars 2012 12:15

För ett par dagar sedan sprang jag på ett par underbara ugglor. De fick följa med hem och blev perfekta som en liten inflyttningspresent till min bror och hans uggletokiga sambo.. 




Inpackade och klara att ge bort. 









Av Malin - 8 mars 2012 16:58

Vaknade till en vit trädgård och nu kan man inte längre tro att det låg snö på marken bara för några timmar sedan. Kanske därför jag känt mig hängig hela dagen. Sex avsnitt av Det okändavod och pannkakor till middag. Snart blir det även en kvällspromenad.


Fick förresten Penne á la vodka till middag igår.. 

Första gången på fjorton månader.. 

Av Malin - 7 mars 2012 17:00

Satt framme med kameran på vägen hem från skogen.. 








Landsväg... Otroligt vackert. 

Av Malin - 7 mars 2012 16:52

Den senaste månaden har det mestadels varit jag som stått för matlagningen hemma hos Olsson-Johansson. Efter ett par veckor försvinner fantasin och många rätter återkommer. 
 

Senast såg det ut såhär:

Mitt uppe i matlagningen. 

Fläskytterfilé med bandspagetti och smält viklöksost. 

Av Malin - 7 mars 2012 16:04

Idag har jag, mamma och mormor åkt på en liten shoppingtur. Sahlins och Bo Ohlsson. Efteråt blev det lite mys i stugan och så fick jag även umgåtts med morfar. 


Pölselunch på Bo Ohlsson. 

Jag - klockan nio imorse. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards