Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Malin - 3 februari 2012 13:28

Jag fyndade ganska rejält i Thailand. Tröjor, klänningar, tunikor, skor, väska och en annan sak som jag tänkte visa er nu. Jag och föräldrarna sprang i vart och varannat konstgalleri för att hitta den perfekta tavlan. Nästsista dagen fick en duk följa med mig hem och de senaste dagarna har min fina pappa snickrat ihop en ram till mig.. 


Efter nio månader i lägenheten har vi äntligen en tavla ovanför soffan.. 





Av Malin - 3 februari 2012 09:03

Igår åkte jag och Niclas till vårt andra hem. Ystad. En sväng på stan, fika och småshopping. Efteråt blev det middag hos mina föräldrar med hela familjen. 


Idag är vi kvar ute på landet. Niclas sover och jag har lagt in alla semesterbilderna på pappas dator. 


Bjuder på ett par bilder:

Mysigt vid poolkanten.

Jag letar både snäckor och stenar.. 

Ödla på ca. sju decimeter.. Inte illa, va? 

Ute och promenerar på Siam Safari. 

Underbara regnskog. 






Tittar ut genom fönstret, ser snön som ligger på marken och längtar helt plötsligt tillbaka. Kan åtminstone trösta mig med att det är snöfritt i Malmö..
















Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards