Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Malin - 15 februari 2012 20:21

För snart tre år sedan köpte jag en ryggsäck utomlands. Jag blev förälskad vid första ögonkastet, men har aldrig använt den. Jag har helt enkelt glömt bort att den finns. 


För en månad sedan blev jag fäst vid ryggsäckar igen. Det är snyggt, slappt och härligt.


 

Inspiration. 

Min etthundrakronors ryggsäck från Cypern.. 

Av Malin - 15 februari 2012 20:07

Min morgon började tidigt. Mys med N och frukost tillsammans med mamma och bror med sambo. Niklas och Lovisa fick nycklarna till deras nya lägenhet och jag var på plats för att hjälpa till. Städa och fika. 


Dagens städoutfit.

En liten bild på den stora lägenheten.

Sittapågolvet-fika.

-

Efter fem timmar blev det även sittapågolvet-pizza.

Av Malin - 15 februari 2012 19:59

Idag var jag uppe med tuppen för att spendera ett par dagar hemma hos föräldrarna. Sova i min säng, i mitt rum och bara bli ompysslad i fyra dagar. 


(Jag har fortfarande inte tagit bort mitt julpynt)

Kommer dock kännas ensamt om nätterna.. 

Av Malin - 15 februari 2012 19:44

I måndags fick vi äntligen köpt vår hamburgertallrik från Kjollen som hade stängt i lördags.

Helt klart värt att blogga om!

Gott!


Igår var det Alla hjärtans dag. Inget speciellt egentligen. Det var mitt och Niclas femte firande så vi har redan hunnit med allt genom åren. Det blev Malmö muséer, kebabrulle i gatukök, semla och mysig film.


Trist tisdagsväder.. 

Mode utan midja-utställningen.

Kläder från 1920-talet. Helt fantastiskt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards