Alla inlägg under juni 2010

Av Malin - 8 juni 2010 17:22

Jag är på ett jäkla pisshumör och så fruktansvärt trött på alla människor i mitt liv som inte förtjänar mig.


Alldeles strax ska jag åka med mina föräldrar till Jakten för att äta kakor och dricka Hallonsoda och ikväll ska jag sakna prinsen.


Av Malin - 8 juni 2010 14:14

TIsdag och snart kan jag hämta mitt nya objektiv på posten. Då ska ni få fler bilder och då blir det roligare inlägg.


Annars har jag sökt lite jobb och drömt mig iväg. Jag vill ha ledighet och fint väder så jag kan hitta på massvis med roliga saker. Just nu längtar jag efter ett SPA-besök och en liten resa till Köpenhamn.


Om två dagar kommer Niclas hit och då blir jag på lite bättre humör.


glass & jordgubbar. MUMS..  

Av Malin - 7 juni 2010 21:01

Efter en lång dag på jobbet och elva timmar utan mat är jag äntligen hemma och välgödd.


För en timme sedan hade jag precis ätit middag och pratade med Niclas i telefon. Nu blir det film resten av kvällen.


Ni får en roligare uppdatering imorgon!

Av Malin - 6 juni 2010 20:36

 

Det är åtminstone någon som ser min potential..

Av Malin - 6 juni 2010 19:38

Idag har det varit en sådandär typisk söndag.


Jag och Niclas sov ganska länge imorse för att sedan gå på en liten promenad i det fina vädret. Jag passade på att köpa jordgubbar när vi gick utanför ICA. Nu börjar sommaren på riktigt!


Runt eftermiddagen blev det massor av mys till ännu en film innan det var dags för mig att köra hemåt. På hemvägen stannade jag även en timmes tid hemma hos mina morföräldrar också mest för att mina föräldrar var där.


Ikväll blir det film och imorgon blir det jobb.


Annars kan jag berätta att jag har haft en jättefin helg med Niclas. Det har verkligen varit underbart.

Av Malin - 6 juni 2010 19:02

Det blev inte ett enda blogginlägg igår.


Början av dagen blev det ett par timmar i trädgården innan jag körde hem till min pojkvän Niclas vid lunchtid. Hemma hos honom väntade en överraskning till mig. Det visade sig att vi skulle åka till Stenshuvud för en mysig picknick.


Här är bilderna:

         

       

Av Malin - 4 juni 2010 22:59

Jag älskar mitt nya lypsyl från Labello. 

Av Malin - 4 juni 2010 20:51

Dagen på jobbet gick hur bra som helst. Vid klockan fyra hämtade mamma mig och sedan blev det mjukglass på Jakten. På vägen hem åkte vi in om till ÖB för att handla mint grodor. Det blev dessutom härliga turer med vår cabriolet.


     


På H&M hittade jag en helt underbar tunika för 100 kronor på rea. Dessvärre var det en fettfläck på den så jag köpte aldrig den.


 

Så såg tunikan ut.


Nu blir det choklad, Ramlösa och film resten utav kvällen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards