Alla inlägg under juni 2010

Av Malin - 4 juni 2010 09:54

Jag upptäckte precis en fästing på min mage. Jag trodde först att det var en slags leverfläck som växte fel så jag drog av den..


När jag hade den på fingret såg jag något som liknade ben och sedan började den röra på sig..


Jag ringde pappa direkt (han jobbar på Anticimex) och var alldeles skakis i chocken efter att jag trott att det var en leverfläck. Om huden blir missfärgad eller inflamerad ska vi åka till sjukhuset, men jag tror inte att det blir något problem. Just nu ser det ungefär ut som ett myggbett.


Vi håller tummarna så att jag slipper åka till sjukhuset.   

Av Malin - 4 juni 2010 08:49

Det är helt underbart väder idag med och jag skall jobba i svarta finbyxor. Det kommer bli jättevarmt.. - Speciellt när jag är utomhus. Det hade nog inte varit någon problem om jag tagit bilen in idag med tanke på att man kan använda luftkonditioneringen. Funderar på om man skulle åkt in med shorts och sedan byta om på jobbet. (Dagens I-landsproblem).


Ni får ett roligare inlägg ikväll!


Innan jobbet ska jag till Snuggles och köpa deras supergoda chiliostbullar.  

Av Malin - 3 juni 2010 21:07

Kvällen är här och jag ska se nya Simpsons-avsnitt på tv.


Imorgon ska jag jobba på Dressmann. Känns jättekonstigt eftersom det var tre månader sedan sist. Hur som helst är det bara fyra timmar och efteråt blir jag hämtad av mamma.


Resten av morgondagen ska jag, tillsammans med mamma, leta studentpresenter, fika och beställa pizza till kvällsmat.


Skriver mer imorgon!


    

Bjuder på en halvtaskig bild.

Av Malin - 3 juni 2010 15:56

      


Ännu en dag i solen och jag har fått ännu mer färg..

Av Malin - 3 juni 2010 15:34

Min morgon tillbringade jag hemma hos Niclas. Vi åt frukost ute i deras uterum (det kändes som sommar) och sedan kom hans syster för att hämta honom och köra till Ystad.


Jag var väl hemma runt halv ett och sedan dess har jag legat i trädgården. (med undantag för pauser).


Ikväll verkar det som det blir grillning och jag ska njuta vartenda sekund.

Av Malin - 2 juni 2010 20:15

Om en liten stund kör jag till Sjöbo för att få en kväll, natt och morgon tillsammans med prinsen.

Av Malin - 2 juni 2010 19:16

Här kommer fyra av bilderna.


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards