Alla inlägg under september 2010

Av Malin - 24 september 2010 17:50

       


  Härlig promenad.  

Av Malin - 24 september 2010 13:43

Idag är det en riktig långfredag.


Halv tio imorse körde jag ut till Svaneholm för 1½ timmes powerwalk. På vägen hem köpte jag med mig två kassar mat för att mina föräldrar skulle slippa. När jag kom hem var det dags för att städa rummet och byta sängkläder.


Nu blir det snart ett långt, härligt bad. Senare skall jag skämma bort mina föräldrar med att laga mat och ännu senare blir det bakning.

Av Malin - 23 september 2010 18:53

Har varit nere hela dagen. Känner mig helt dassig och har ingen som helst ork i kroppen. Behöver min pojkvän nu. Behöver hans fina kärlek. Erbjöd mig till och med att ta mig in till Malmö imorgon för att träffa honom under en snabb fika. All tid är värdefull.. Visade sig dock att han måste stanna fem timmar extra i skolan..


Avskyr att inte veta när vi skall ses igen.


 

Av Malin - 22 september 2010 22:03

Jobb -> hemma klockan 19.. -> middag -> Idol -> One Tree Hill 802 & fällde några tårar..


Av Malin - 21 september 2010 19:12

Ångesten har lagt sig lite och jag har hunnit med ännu mer under eftermiddagen.


Hängde bland annat med pappa till Örsjö för att lägga blommor på min farfars grav. Blev även en kvällspromenad med mina föräldrar. Har nog gått runt en mil sammanlagt idag. Är ganska nöjd. Har också hunnit med det nya Gossip Girl-avsnittet och snart är det Idol.


Imorgon väntar jobb i Tygaffären.

Av Malin - 21 september 2010 15:41

Hemma från frisören och fy i helvete vad jag är arg.. Jag fattar inte att jag gav henne 430 kronor för ett fördärvat hår...


När hon speglade nacken/ryggen såg allt jättebra ut, sen kommer jag hem, tar fram håret som jag brukar ha det och blir helt chockad... Det går inte ens att rädda det i hästsvans.


 

 

En besviken Malin...

Av Malin - 21 september 2010 12:42

Härligt väder med strålande sol och arton grader. Helt fantastiskt.


Idag har jag hunnit med en runda på Arbetsförmedlingen, 45 minuters powerwalk, matlagning och det nya How I met your mother-avsnittet.


Nu bär det strax iväg mot Ystad och min frisör..

Av Malin - 20 september 2010 22:19

Jag vill avsluta min fina måndag med ett härligt minne från förra sommaren:


God natt, mina vänner!    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards