Alla inlägg under september 2010

Av Malin - 17 september 2010 10:27

Ikväll blir det Resident Evil 4 på bio. Har höga förväntningar..


Bilden hittades här.

Av Malin - 14 september 2010 19:12

Sitter och suckar över mina föräldrars fina Rhodos-bränna..


Kollade genom sommarens Tunisenbilder och jag var minsann också brun en gång i tiden.

 

vill utomlands igen..

Av Malin - 14 september 2010 18:23

Jag vill bara säga att jag lever..


Upplever mycket stress nu. Hinner inte ens ringa frisören för att boka en tid eller besöka arbetsförmedlingen så jag kan få mina pengar från A-kassan. Känner att det snart kommer spricka.


Hann dock titta på det nya Gossip Girl avsnittet från säsong 4. Har väntat på det sedan i majmånad. Imorgon blir det One Tree Hill.


Fick förresten lite fina presenter av mina föräldrar igår.. Får väl visa dem en dag.

Av Malin - 12 september 2010 19:35

Det har blivit riktigt dåligt med bloggande i helgen, men så är det när man har fullt upp.


I fredags var jag först hemma hos mina morföräldrar i några timmar. Mormor bjöd på mat och jag blev ganska överraskad när jag kom på min morfar med att tvätta min bil. Efter tre timmars mys i Sövde körde jag vidare hem till Nicke.


I lördags (igår), satt jag och Niclas framför Yoshi´s Island större delen av dagen. På kvällen var det dags för den omtalade 90-års festen och jag har minsann aldrig varit med om något liknande. Runt 130 personer med massor av mat, hög ljudvolym och kasedans. Kanske inte riktigt min grej, men det var roligt att få uppleva det.


Idag blev det en tur på Bo Ohlsson i Tomelilla och ikväll har jag ännu en gång fått skiljas åt från prinsen. I veckan väntar fyra dagars jobb och ett biobesök.


Av Malin - 9 september 2010 17:58

Sist jag tankade min bil bestämde jag mig för att skriva upp allting jag körde. Jag ville jämföra vad bensinen hade kostat till skillnad från vad jag hade behövt betala med kollektivtrafiken.


Jag tankade för 421 kronor (Fylld tank) och det jag har kört hade kostat mig 868 kronor med tåg och buss. Samt att Niclas också har åkt med ett antal gånger så han har även sparat 240 kronor. Det är sammanlagt 1108 kronor med kollektivtrafiken och 687 kronors skilland.


Det där med kollektivtrafik kommer aldrig fungera.



Av Malin - 9 september 2010 17:34

Ibland blir jag förvånad över mig själv. Två dagar i rad har jag ätit riktigt stora Carbonara-portioner utan att bli mätt. Är det möjligt?


 

Gårdagens rester trots att jag stoppade i mig lika mycket då.

Av Malin - 9 september 2010 16:55

Jag tror att intervjun gick bra, men det är bara att vänta och se..


På vägen hem passade jag på att åka in till min gammelmormor för lite kanelbullar och mys. Råkade bli så att jag stannade i fyra timmar. Sista timmen kom även mina morföräldrar och hälsade på.


Så fort jag kom hem och klev ut ur bilen, bevittnade jag hur grannens studsmatta flög iväg ner mot dagiset. Det är väl runt 30-50 meter skulle jag gissa. Har varit blåsigt som in i h*lvete de sista tre dagarna.. 

Av Malin - 8 september 2010 21:33

En lång dag med jobb, matlagning, cv-fixande med mera. Imorgon ska jag på anställningsintervju. Får se hur det går..


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards