Alla inlägg under september 2010

Av Malin - 7 september 2010 18:09

Är precis hemkommen efter en runda på Burlövcenter och Nova Lund. Råkade komma hem med ännu en kudde.. Räknade efter hur många jag hade och det visade sig att jag har åtta stycken i sängen och sju i soffan. Har även två fotpallar på mitt lilla rum. Nu får det minsann räcka..


Imorgon blir det jobb i Tygaffären.

Av Malin - 6 september 2010 20:52

Idag är jag sliten. Låg vaken rätt länge i natt och har inte riktigt kännt mig helt frisk på ett par veckor. Det var även stressigt på jobbet.


Hur som helst vill jag tacka alla i hela universum för att JAG fick Niclas. Jag har en sån jäkla tur som har en sådan fin kille.

Av Malin - 5 september 2010 21:21

Besöket på Ikea slutade med att jag fick några kuddar, lådor och doftljus med mig hem. Lådorna blev perfekta ovanpå garderoben och äntligen har jag lite mer ordning på rummet igen.


Förresten vill jag tacka alla för hjälpen angående festklädseln på lödag. Det blir den "vita" kläningen (som egentligen är puderrosa).


Utöver detta har helgen varit superfin och jag har verkligen tagit vara på tiden med prinsen. Imorgon blir det jobb på mammas jobb.

Av Malin - 5 september 2010 08:45

Toy Story 3 var awesome. Jag tror att ni kan hitta en recension här (länk) så småning om. Det blev även ett besök på den italienska restaurangen Piccolo Mondo någon timme innan filmen.


Dagens äventyr blir en tur till Ikea.

Av Malin - 4 september 2010 10:15

Om någon timme kommer Niclas hit och sen blir det mys för hela slanten. Ikväll åker vi till Malmö för att se på bio.


Gissa om jag längtat efter denna filmen..  (Länk till bilden)

Av Malin - 3 september 2010 20:03

Städningen av garderoben gick väl hyfsat bra. Tanken var att jag skulle rensa den på sommarkläder och bara ha höst- och vinterkläder där nu när det går mot kallare tider.


Ikväll blev det en runda på Byakrogen i Blentarp och jag åt som vanligt pizza. Efteråt blev det en runda till mina morföräldrar som bjöd på äpplepaj.


 

Fika hos mormor.


Jag ikväll. 


Av Malin - 3 september 2010 09:14

Igår var jag iväg och jobbade i Tygaffären igen. Arbetet varierar otroligt mycket då jag gör allt från att städa och springa ärrenden till att skylta om och sy gardiner.


 

Idag är det lite städning som står på schemat. Först och främst ska jag röja i rummet och sen ska jag ge mig på garderoben. Får se hur det går..

Av Malin - 1 september 2010 22:29

Nästa helg skall jag och Niclas gå på en stor 90-års fest (30+60) och tydligen skall både Niclas och hans pappa bära kostym..


Jag har dragit fram min favoritkavaj tillsammans med ett flertal klänningar. Om ingen av dem duger får jag väl försöka köpa en ny.


Här har ni ett smakprov:

Har ni något förslag? 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards