Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 23 februari 2011 09:02

Måndag - Besökte mina morföräldrar

Tisdag - Jobbade - Entré

Onsdag - Träffa Malin

Torsdag - Träffa Niclas

Fredag - ?

Lördag - Jobba - Nova Lund

Söndag - Jobba - Entré

Av Malin - 21 februari 2011 18:20

Jag följer Gossip Girl slaviskt då jag tittar på avsnitten så fort de visats i USA. Men ärligt talat har jag missat hela första säsongen..


Nu är den i alla fall min. 79 kronor på Tradera. Inplastad och allt..

  

Av Malin - 21 februari 2011 15:15

Hemma efter sju timmar ute i skogen hos mina morföräldrar. Hemma efter en helg med filmer, mys, brottning, kramar, kyssar, chips och svärmors goda semlor. Hemma efter jobbet på Center Syd och timmars bilkörning.


Imorgon blir det jobb på Entré.

Av Malin - 18 februari 2011 19:52

Imorgon blir det sju timmars jobb på Center Syd och efteråt ska jag köra hem till prinsen för att hålla helg.

Av Malin - 18 februari 2011 12:17

Bakade lite kakor igårkväll..

 

Av Malin - 18 februari 2011 11:02

Fredag och planerna är många. Jag lyckades även sova till halv elva - hur nu det gick till..


Idag ska jag:

- fixa ett cv till regionschefen

- byta sängkläder

- städa rummet

- ev. börja packa inför mordagdagen

- baka bröd till middagen ikväll

- äta mammas specialspecial och få besök av storebror & hans flickvän.


& längta efter prinsen.

Av Malin - 17 februari 2011 14:22

Halva torsdagen har gått och min vecka har bara farit iväg.


Hittade Niclas skjorta här hemma. Hoppades på att den skulle ha kvar hans lukt sen helgen. Jag hade fel. Den luktar snarare parfym och sprit sedan hans krogrunda i lördags.


Men det hindrar inte mig att använda den..


  

Av Malin - 17 februari 2011 10:52

Igår blev Tyra Sjöstedts läsare uppmanade att skicka in deras roligaste djurbilder. Enligt Tyra själv fick hon in runt 500 mail.


Hennes första bilder är tjugofem foton på katter som ligger och sitter i olika ställningar. Sött? - Ja. Kul? - Nej.


Hon ska visserligen visa fler läsarbilder senare men det började dåligt.

Här kan ni hitta inlägget.


Jag tycker i såfall att det är roligare med bekymrade lemurer som kan räcka tunga.


Bilder från Ystads Djurpark i somras.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards