Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 16 februari 2011 10:36

I flera år har jag tyckt att tjejers väskor ser ut som skit. Killars väskor däremot. De är skitsnygga. Det kvittar nästan vilken affär man går i så ser man skillnaden. Jag började upptäcka detta på H&M och MQ någon gång under gymnasiet.


I vår släpper H&M plastiga, färgglada väskor till damkollektionen. Det ser mer ut som väskor till flickor än till kvinnor.


herravdelningen är väskorna i samma prisklass, men är betydligt snyggare..

  

Av Malin - 15 februari 2011 16:45

Idag körde jag till posten för att hämta ut en av mina födelsedagspresenter.

Var överlycklig till en början..




Men sen kom jag fram till att strömsladden inte fungerade. Nu dröjer det ytterligare ett par dagar innan jag kan använda min nya leksak ordentligt.

Av Malin - 15 februari 2011 11:43

Hittade en liten sötnos i Malmö igår.

  

Av Malin - 15 februari 2011 09:07

Dagen efter Alla hjärtans dag.


Precis som alla andra har även jag åsikter. För mig betyder Alla hjärtans dag mycket. Speciellt eftersom jag har pojkvän. Det är lite av min revansch från högstadiet då var och varannan tjej gick runt med famnen full av rosor.


Men - jag tycker inte om hela idén med bio, restaurang, blommor och choklad. Det är lite väl opersonligt för mig.


Istället vill jag träffa min pojkvän och göra något som är speciellt för oss. Förra året kunde vi inte ens ses eftersom han jobbade sådär tretton timmar.


Detta året var det viktigast att vi bara var tillsammans. Inte vad vi gjorde. N åkte iväg till skolan på morgonen och efteråt mötte jag upp honom i Malmö. Vi gick ett litet varv på stan, fikade och åkte hem till mig igen.


  


På kvällen åt vi godis, pizzabullar och tittade på en romantisk komedi på tv. Kan erkänna att vi även gav varandra presenter. Egentligen vill jag kunna ge presenter året runt, men vi har kommit överrens om att bara ge på "speciella dagar".

 

Av mig fick Niclas en morgonrock och hemgjorda Alla hjärtans dags-kort.

 

& Jag fick ett helt underbart halsband.

Av Malin - 12 februari 2011 20:50




Av Malin - 12 februari 2011 13:08

Lördag och snart har halva februari gått. Jag tror inte att någon längtar till påsken mer än vad jag gör. Inte bara för att det är min favorithögtid, utan också för att det är det som avgör våren för mig.


Idag hoppas jag på våfflor och en riktig skånsk äpplekauga.


     

Av Malin - 11 februari 2011 18:34

  


du förgyller mina dagar.

Av Malin - 10 februari 2011 14:30

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards