Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 17 februari 2012 16:55

Min fredag har sprungit iväg.. 


Vi började dagen hos pappas kusin och hans fru för att kolla hur deras husrenovering går. De har kommit en bit på vägen och det kommer bli jättefint när det är färdigt. Efteråt gick vi vidare till min nästkusin och hälsade på hennes supersöta son på snart fyra veckor.


Sex hundar och en bebis. Massor av mys. 


I eftermiddag har jag och mamma bakat kanelbullar till flytten imorgon. 

Kanelbullar med kalasformar! 


Av Malin - 17 februari 2012 09:42

Igår hittade jag äntligen ett fat till mina snäckor, stenar och koraller från Thailand.

   

Av Malin - 16 februari 2012 19:57

Idag saknar jag mitt gamla hår. Det där superlånga i min alldeles egna hårfärg. 

För ca. ett år sedan..  Om ett par veckor ska jag försöka färga tillbaka mitt hår. 

Av Malin - 16 februari 2012 16:21

Idag försvann mitt sista presentkort på Hemmakväll.. 

Säsong fyra och fem.

Av Malin - 16 februari 2012 16:01

Mysig mor- & dotterdag i Ystad. Fönstershopping, shopping och fika.

Dagens Malin-bild. 


Fika på Snuggles.


Ikväll tänkte jag ge mamma en makeover. Helst av allt hade jag velat färga hennes hår också.. 

Av Malin - 15 februari 2012 20:21

För snart tre år sedan köpte jag en ryggsäck utomlands. Jag blev förälskad vid första ögonkastet, men har aldrig använt den. Jag har helt enkelt glömt bort att den finns. 


För en månad sedan blev jag fäst vid ryggsäckar igen. Det är snyggt, slappt och härligt.


 

Inspiration. 

Min etthundrakronors ryggsäck från Cypern.. 

Av Malin - 15 februari 2012 20:07

Min morgon började tidigt. Mys med N och frukost tillsammans med mamma och bror med sambo. Niklas och Lovisa fick nycklarna till deras nya lägenhet och jag var på plats för att hjälpa till. Städa och fika. 


Dagens städoutfit.

En liten bild på den stora lägenheten.

Sittapågolvet-fika.

-

Efter fem timmar blev det även sittapågolvet-pizza.

Av Malin - 15 februari 2012 19:59

Idag var jag uppe med tuppen för att spendera ett par dagar hemma hos föräldrarna. Sova i min säng, i mitt rum och bara bli ompysslad i fyra dagar. 


(Jag har fortfarande inte tagit bort mitt julpynt)

Kommer dock kännas ensamt om nätterna.. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards