Alla inlägg under mars 2010

Av Malin - 22 mars 2010 18:20

Hemma från Ystad och tv:n är på.


Känner mig redan ensam utan Niclas och vi ses kanske inte på två veckor till. Jag är dock otroligt jäkla tacksam över att vi fick fyra dagar tillsammans nu. Det behövdes verkligen.


Ikväll blir det film och resten av veckan blir det träning för min del.

Av Malin - 22 mars 2010 13:09

                

Av Malin - 21 mars 2010 19:48

Medan jag bloggade passade prinsen på att spela gitarr.


 

Av Malin - 21 mars 2010 19:10

Dagen efter den stora dagen och morgonen började med bus och mys i sängen. Imorse blev det även frukostbuffé med Niclas familj och efter att egentligen ha sovit bort hela morgonen tittade vi på en film (den med Malin Åkerman och Vince Vaughn).


Efter att Niclas systrar hade åkt hem, tog vi bilen och körde till Snogeholm för en promenad.


                    


Nu ska vi njuta av kvällen innan jag åker hem imorgonbitti.

Av Malin - 21 mars 2010 19:01

Niclas födelsedagsfirande varade i många timmar.


Efter att jag väckt honom på morgonen åkte vi snabbt in till Ystad för att äta frukost på Snuggles och sedan gå till ONOFF så Nicke kunde köpa sin efterlängtade datorskärm. Han fick även åkt bil med mig för första gången.


På eftermiddagen blev det städning och lite tv-spel medan vi väntade på att gästerna skulle komma runt 18-tiden. I min släkt åker gästerna oftast hem den tiden men hos Niclas äter man inte tårta förrän kl. 12 på natten.. Jag hann somna innan dess..


Hur som helst var det ett jättemysigt firande då Niclas fick många fina överraskningar och vi umgicks med hans systrar (och deras respektive) hela kvällen.

En bild på oss från igår.  


Av Malin - 20 mars 2010 08:54

  prinsen ligger och sover så jag har påbörjat dagens första överraskning. - Pynta rummet med ballonger och serpentiner.

Av Malin - 19 mars 2010 11:50

Klumparna i halsen växer och det känns nästan som att stämbanden svider när jag pratar. Jag misslyckades med att hålla mig borta från Niclas förkylning.


Nu sitter jag hemma och väntar på att han ska åka hem från jobbet så att jag kan börja köra iväg.


Först och främst ska jag köra till Skivarp för att köpa någon slags blomma till svärmor som fyller år på måndag och där ska jag också försöka köpa halstabletter.


På vägen mot Sjöbo ska jag till kyrkogården och tända ljus för mina farföräldrar, sedan ska jag äntligen köra hem till Niclas och fira hans födelsedag imorgon.


Jag tar kameran med mig så får vi se om det blir tid till att ta bilder eller inte.

Av Malin - 18 mars 2010 15:34

Efter tre timmar hos mina morföräldrar är jag hemma igen.


Kändes riktigt konstigt att gå ut ensam i bilen och sedan köra iväg utan att ha någon att prata med. Jag var dock förbered med cd-skivor och till imorgon skall jag tänka på att ta med mig solglasögon ut i bilen.


I förmiddags när jag körde var det en ganska tjock dimma ute på de krokiga vägarna men förutom det gick allt hur bra som helst.


Hemma hos min mormor och morfar blev jag bjuden på mat och satt mest och pratade med mormor då min morfar var väldigt inne i skidorna på tv.   


Ikväll blir det mest packning och förberedelser inför helgen hos Niclas.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards