Alla inlägg under mars 2010

Av Malin - 17 mars 2010 16:05

Idag är jag på toppenhumör!


Efter hårt arbete, slit, höga förväntningar och många besök hos körskolan har jag äntligen klarat körkortet! Jag får lov att köra bil utan att ha någon bredvid sig. Jag känner mig så otroligt lättad.


Kvällen till ära ska jag ut och äta med mina föräldrar och imorgon ska jag köra hem till mina fina morföräldrar.


På fredag ska jag sedan köra hem till Niclas och spendera (förhoppningsvis) hela helgen där.

Av Malin - 15 mars 2010 20:07

Jag känner hur ögonen börjar hänga och jag försöker hitta något på tv som kan hålla mig vaken.   Önska mig lycka till.

Av Malin - 15 mars 2010 18:54

Imorgon är det dags för ett besök hos frisören. Tycker att priserna är otroligt överdrivna. Det är sjukt att man betalar 450 spänn får att få topparna klippta.

Av Malin - 15 mars 2010 18:40

    Snart har det gått ett helt år sedan vi sågs sist och tre år sedan vi träffades för första gången.

Av Malin - 14 mars 2010 14:38

Idag är det söndag och vanligtvis brukar jag lägga upp ett veckans schema då.


Måndag - Körskolan & övningsköra med pappa

Tisdag - klippa mig & övningsköra med pappa

Onsdag - Körskolan

Torsdag - ledig

Fredag - åka hem till prinsen

Lördag - fira prinsen som fyller 21 år och svärmor som fyller 53.

Söndag - förhoppningsvis umgås med Niclas (om han inte ska jobba)

Av Malin - 13 mars 2010 15:35

Detta är andra gången jag byter blogg och det är lika svårt varje gång. Det finns så mycket minnen, dagar, stunder och ögonblick man vill minnas. Jag skapade min första blogg precis efter att jag träffat min pojkvän för 2½ år sedan. Efter 1½ års bloggande på blogg.se var jag otroligt trött på deras design och bestämde mig för att testa något nytt. Då började jag istället på blogspot.com och har egentligen trivts hela tiden, men känner att jag vill ha fler förändringar.


Jag har fortfarande kvar båda mina bloggar för att kunna se tillbaka på hur livet egentligen varit. Jag vill minnas både de bra och de dåliga stunderna. Jag vill också komma ihåg hur nervös man var när man gick i gymnasiet och träffade nya vänner, planeringen inför studenten och alla roliga saker jag gjort med mina nära och kära.


Även om man har gått vidare i livet skall man inte glömma vad man lämnat bakom sig.


Om ni är intresserade finns bloggarna på http://luckiestloser.blogg.se samt http://maulinee.blogspot.com.

Av Malin - 13 mars 2010 15:22

    


Av Malin - 13 mars 2010 15:18

Snart är det Niclas födelsedag och det innebär massor av överraskningar.


På lördag nästa vecka fyller alltså min prins 21 år. Minns hans 19-årsdag som det vore igår. Hur som helst har jag fixat fyra presenter såhär långt så får vi se vad jag hinner fram tills nästa vecka.


Jag håller tummarna för att ge honom en fin födelsedag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards