Alla inlägg under mars 2010

Av Malin - 28 mars 2010 11:24

Idag blir det en shoppingrunda med mamma (och kanske pappa). Jag ska leta efter skor och det där halsbandet från Guldfynd som jag trånat efter i ett par dagar.


 

Av Malin - 28 mars 2010 08:46

Idag är jag arg, ledsen och frustrerad.


Det har varit så många gånger som Niclas fått rycka in på hans jobb och våra planer har blivit fördärvade. Istället för att träffas 3 gånger på en vecka har det kanske bara blivit en gång.


I flera veckor har jag nu längtat efter påsken (som betyder mer för mig än julen) och längtat ännu mer efter att få spendera den med Niclas som skulle vara ledig.


Inatt fick jag reda på att han var tvungen att jobba nästa helg.. Igen.. Helgen som jag sett fram emot så länge, helgen han skulle vara ledig.. Påskhelgen.


Förutom jobbet, pluggar han också och nästa vecka har han en slags tenta som kan innebära att vi inte ses på två veckor. Ju mer han jobbar desto mindre tid har han till plugget och ju mindre tid han har till plugget deto mindre tid finns kvar till mig. Till oss.


Det värsta är att plugget blir uppskjutet om han inte hinner med det och då blir det inte någon resa i sommar. Vi behöver verkligen komma bort tillsammans och njuta av tiden men i dagsläget kan vi inte ens boka..


Jag avskyr detta. Niclas lovade mig att saker skulle bli bättre efter hans elva månader i lumpen men detta är fantamig värre.

Av Malin - 27 mars 2010 20:20

Lördagkväll och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Snart blir det nog lite sömn för min del.


   

Och bara för att..

  

Idag har jag och Niclas vår 2 år och 5 månaders dag. För ett par dagar sedan var det även 2 år sedan vi sa "jag älskar dig" för första gången.  


Saknar min prins..

-

Av Malin - 25 mars 2010 16:19

Nästa vecka är det påskhelgen och Niclas lediga helg. Eller det var åtminstone det alldeles nyss. Det finns stor risk att han ska jobba då.. som vanligt.


Jag är så trött på att vi aldrig kan planera något.

Av Malin - 24 mars 2010 20:27

Efter en lång dag i Ystad med både simning och en minipromenad på gågatan har jag umgåtts lite med pappa och bland annat tittat på Star Trek.


Just nu är det Det okända på tv och jag hoppas på att Niclas hör av sig snart.


Av Malin - 24 mars 2010 12:40

Om en timme ska jag bege mig till badhuset och simma. Under förmiddagen har jag sprungit runt i bikini och därför tänkte jag visa hur jag ser ut i dagsläget.


Egentligen känns det inte "bra" att "visa upp sig" i bloggen men när jag kommer hem från Kreta lär det ändå komma upp bikinibilder så det borde inte vara någon stor sak.


Såhär ser alltså min kropp ut i dagsläget. Det jag vill är att få mindre lår, en smalare midja och fastare kropp. Jag har sju veckors intensiv träning på mig innan vi åker.


& jag ber om ursäkt om någon tycker att bilderna är opassande.

Av Malin - 23 mars 2010 19:57

Idag blev det pilates och 100 situps, vilket är en bra början. Imorgon hade jag tänkt köra till badhuset och simma tills jag är helt slut.


För en liten stund sedan såg jag gårdagens Gossip Girl och om någon enstaka minut börjar Dating in the Dark.

  

Av Malin - 23 mars 2010 13:38

Idag har jag varit lite duktig. Jag har åtminstone organiserat min pappershög på golvet och delat upp det i pärmar. Utöver det har jag också hunnit med lite träning.


Min träning har blivit väldigt lidande de sista veckorna (månaderna?) på grund av körkortet. Jag har lagt ner så mycket tid och energi på det att jag inte haft någon ork eller motivering över, men nu ska det bli ändring på det.


Jag har gjort ett träningsschema på de tre kommande veckorna för att peppa mig själv. Jag vill vara stolt över min kropp i sommar.


Min träning kommer att innehålla pilates, simning och promenader. Lite längre fram i tiden ska jag även ut och springa.


Det bästa av allt är att jag kan ta bilen till motionsslingor, skogar och liknande.


Det här ska gå.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards