Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 19 augusti 2010 16:22

Hela huset doftar alldeles underbart. Jag har haft fullt upp med att baka ostbullar hela eftermiddagen. - Allt för att skämma bort mina finaste.


 

Av Malin - 19 augusti 2010 13:25

Bara för att en maxiklänning är lång, betyder det inte att man alltid måste bära den på det viset.


Konsten att bära en maxiklänning:


En långklänning behöver inte bäras lång bara för att den är det. Man får enkelt en ballongklänning om man hissar upp "kjolen" med ett midjeskärp. Helt plötsligt har man två klänningar i en.


Min maxiklänning kostade 99 kronor och är från H&M.

Av Malin - 18 augusti 2010 21:17

Kvällen är här och natten på väg in. Jag halvligger i sängen och funderar på om det kommer bli någon sömn i natt. Det skär i bröset och jag saknar min finaste bredvid mig. Vill få bort denna jäkla smärta.


 

en gång poser - alltid poser. Är det inte så man säger?

Av Malin - 18 augusti 2010 19:21

När jag var femton år bestämde jag mig för att köpa ett svart scrapbooking-album för att samla olika sorter med modebilder. Jag kände allra mest att det var roligt för att få inspiration till olika årstider, men också att bläddra i när man är äldre.


Hur som helst har jag knappt rört albumet på tre år - sen jag var 16. Under ett par månader har dock sparat ihop fler bilder som jag har klippt ut ur olika tidningar.


Efter en kväll med klistrande såg mina sidor ut såhär:

 

Av Malin - 18 augusti 2010 14:51

Gissa om jag blev glad när jag hittade tacokött i frysen.

Av Malin - 18 augusti 2010 12:28

Jag var hos läkaren idag pågrund av det jag trodde var min lunga. Det visade sig dock att det är i revbenen och inte i lungan. Tydligen måste jag leva på alvedon och låta bli att anstränga mig för att det så småningom skall försvinna.


Jag vet precis vad jag skall göra..

Jag har 38 filmer att välja mellan..

Av Malin - 18 augusti 2010 12:11

Som sagt bakade jag banan-choklad muffins igår. Här har ni ett par bilder:

kan tillägga att jag inte är någon muffinsexpert.


Av Malin - 17 augusti 2010 22:08

Det är väl tisdag? Annars är jag bra förvirrad.


Idag har jag bakat för första gången på säkert ett halvår. Provade bananmuffins med choklad. Jag var väl egentligen inte särskilt förtjust i dem men i och med att jag bakade till Niclas så hoppas jag att han gillar dem.


Nu är det i alla fall dags för mig att krypa ner. Antingen spenderar jag kvällen med tv:n eller Sims 2. Imorgon hoppas jag på att må bättre.


 

Godnatt mina vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards