Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 24 augusti 2010 09:21

Nu tar jag bilen in till stan och hoppas på det bästa.


Av Malin - 24 augusti 2010 07:55

Natten till i söndags kom Nicke hem till mig och dagen spenderades mestadels hemma. Vi hann dock springa ner en runda på prylmarknaden i byn. Jag hittade inte något men han fyndade som vanligt tv-spel.


Annars blev det mest säng- och soffmys med krabbelurer som Niclas gjorde.

 


Igår (måndag) tog vi en runda till Ystad för att åka till Retrohuset ute på Österlen. Dock var där stängt så det blev en fika på Koppen och en liten runda på Ohlssons Basar.


 

Fika på Koppen.


Av Malin - 24 augusti 2010 07:14

För fem minuter sedan lämnade Niclas mig efter tre hela dagar tillsammans. Jag måste erkänna att det kändes fel när jag stod vid dörren och såg hur han försvann ifrån mig. Min finaste.


Idag skall jag trotsa stormen som har drabbat oss runt Ystad-trakterna för att åka in till stan. Det blir att söka ett jobb och gå på en intervju innan jag träffar min gamla vän Malin i eftermiddag.


Jag och Malin, sommaren 2007.  

Av Malin - 21 augusti 2010 17:00

Jag lyckades överleva fem timmars arbete trots min lilla sjukdom. Det har varit en relativt stressig dag då vi bara varit två stycken men det har ändå gått bra.


Ikväll är min finaste på Malmöfestivalen och jag längtar efter att få vara där med honom. Vi har varit där tillsammans två år tidigare och det har varit otroligt mysigt.


Ikväll var jag även bjuden på 20-års fest hos en gammal vän till mig, men istället för att gå sitter jag ensam hemma och andas ut. (försöker åtminstone).


Inatt kommer Niclas hem till mig och jag lär ignorera min skada helt för att kunna krama sönder honom.   

Av Malin - 20 augusti 2010 21:54

Nu skall jag titta på Resident Evil och så småningom sova.


   

bjuder på två bilder från igår.  


Godnatt!   

Av Malin - 20 augusti 2010 20:48

Jag fick som jag ville och det blev pizza på byakrogen i Blentarp. Resten av kvällen spenderades hemma hos mina morföräldrar. Mormor bjöd på kladdkaka och kvällen var fulländad.


 

Förresten känner jag mig bättre ikväll. (äntligen)

Av Malin - 20 augusti 2010 14:36

Jag har hjälpt mamma med att städa huset hela eftermiddagen. Känner mig ganska slutkörd nu men i och med att jag skall jobba imorgon så måste jag försöka komma igång lite.


Tillbaka till min jäkla blödning i revbenet så känner jag fortfarande inte någon förändring.


Annars hoppas jag på en liten roadtrip mot nordost ikväll. Det behöver jag.

Av Malin - 19 augusti 2010 20:32

Idag blev det pappas pannkakor till middag. Som vanligt stoppar man i sig tills man spricker. Efteråt körde vi till vårt vanliga fikaställe i Ystad (Ja, jag vet..) och passade på att ta en sista fika innan de stänger för säsongen.


Ikväll har jag äntligen fått använda skorna som jag fick i julas. Jag har inte haft något tillfälle tidigare då det antingen legat flera decimeter med snö ute på gatorna, eller varit upp mot trettio grader varmt.


 

Sista fikan på Jakten. 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards