Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin - 9 augusti 2010 15:09

 

Såhär såg lite av vårt rum ut.. (tagna natten till igår)


Igår (söndags) var vi på Nordstan och spenderade eftermiddagen innan vi skulle ta bussen runt 17-tiden.


Restaurangen igår.  


Jag vet inte hur jag skall kunna utvärdera resan men jag kan säga att det har varit alldeles underbart och jag är lyckligt lottad som har en sådan fin och romantisk pojkvän som Niclas.

Av Malin - 9 augusti 2010 14:23

 

 

 


Efter att även ha spenderat kvällen med massor av romantik Liseberg, bestämde vi oss för att gå på någon bar för att njuta av sista kvällen. 

Av Malin - 9 augusti 2010 13:52

Entrén till Liseberg.


Lite "Lotta på Liseberg-känsla"


Utsikt över Balder från pariserhjulet.


Fler bilder från pariserhjulet.

Vi åkte upp till Lisebergstornet som tydligen var stängt i ett år(!?)

Vi spenderade alldeles för mycket tid och pengar i spelhallen. Vi spelade airhockey och sköt robotar i Terminator-spelet. 

Niclas stod i en halvtimmes kö i spöregn för att åka slänggungan.

Av Malin - 9 augusti 2010 13:44

I lördags upptäckte vi en loppis när vi var påväg till Liseberg. Niclas fyndade en film och jag hittade jättefina burkar. Fick två för 50 kronor.


 

Av Malin - 9 augusti 2010 13:28

I fredags tog vi tidigt bussen till Göteborg. Vi var väl framme på hotellet runt ett-tiden på eftermiddagen. Fredagen blev mest att gå runt på stan, shoppa, fika och lära oss alla vägar runt hotellet.


eftermiddagsfika och den italiensk-amerikanska restaurangen vi åt middag på.



Av Malin - 8 augusti 2010 00:44

Nu sitter vi i hotellets lobby - kvart i ett på natten. Internetet har tydligen inte fungerat på vårt rum och därför har jag inte heller gett er några inlägg.


Hur som helst började vi dagen på en mysig loppis och slutade den på en pub efter tio timmar på Liseberg.


Bilder kommer.

Av Malin - 5 augusti 2010 18:19

Om tio minuter skall jag möta Niclas på tågstationen..


Imorgon åker vi till Göteborg för tre dagars mys. Datorn följer med så någon uppdatering skall jag nog klara av.

Av Malin - 4 augusti 2010 20:48

Idag är jag tacksam.


Jag är tacksam för att min bror var snäll och körde mig till jobbet i förmiddags. Jag är tacksam över att min prins kom in till mig på Dressmann för att krama om mig när jag behövde honom som mest. Jag är tacksam för att jag har mina fina föräldrar som alltid ställer upp för mig.


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards