Alla inlägg den 1 april 2010

Av Malin - 1 april 2010 14:26

Hemma från ett par timmar i staden Ystad och jag är helt slut i armarna efter dagens simtur.


Halv två stod jag utanför min gammelmormors lägenhet och efter att ha ringt på dörrklockan två gånger, ringt in och tittat genom fönstret kom jag fram till att hon inte var hemma. Gissar på att hon är på promenad i det vackra vädret.


Kvällen spenderas med mina fina föräldrar och så hoppas jag på mys med prinsen imorgon!

Av Malin - 1 april 2010 10:19

Idag är det den 1:a april. Den enda dagen på året som man "får lov" att luras hur mycket man vill.


Hur som helst ska jag iväg på stan idag. Måste hinna med så mycket som möjligt nu innan påsken.


Först blir det ett varv på gågatan till Tygfinessen, Dressmann och Apoteket. Funderar även att gå in på H&M och kolla om där är något roligt.


Efteråt ska jag iväg till badet och simma och tillsist ska jag köra hem till min söta gammelmormor. Jag hade egentligen tänkt besöka henne redan på förmiddagen men då skulle hon iväg till frisören.


Imorgon är det tänkt att jag ska hem till Niclas men just nu finns det en risk att man måste jobba då med..

Av Malin - 1 april 2010 10:03

Igår gjorde jag knappt någon nytta. Det enda vettiga var en promenad med mina föräldrar i Svaneholm och pilates.


På tal om Svaneholm är jag helt förälskad i naturen nu när träden är kala och det finns översvämningar överallt. Känns som en trollskog.


Lite bilder från Svaneholm, vintern 2009:

      

Igår var isen borta, det var mer färg och solen glittrade genom träden. 


Och såhär såg det ut i somras.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards