Alla inlägg den 8 april 2010

Av Malin - 8 april 2010 20:38

Kvällen har kommit och jag har bara ätit mackor och tittat på South Park. Ska börja bädda sängen med nya sängkläder och sen ska jag titta på Supersugen tills Niclas kommer hem. 


 

För ca. 5 minuter sedan.  

Av Malin - 8 april 2010 19:06

   

Bilder från tidigare idag då jag väntade på att Niclas skulle komma med bussen.


Efter att jag hämtat honom körde vi direkt till stugan där vi packade upp lite, satte igång internetet och skrev en inköpslista. Sedan körde vi till Willys och på vägen hem tankade vi min lilla bil.


Annars har det mest varit lugnt med vedhuggning, mat och att få igång värmen i huset.


   


Niclas cyklade till jobbet för en timme sedan och än så länge har jag tänt ljus för att öka värmen lite till, läst skvallertidningar och tittat på Simpsons. Blir nog inte uttråkad.

Av Malin - 8 april 2010 09:00

Det är ganska intressant vad ett missförstånd kan göra.


Imorgon skall jag ju träffa Lovisa och häromdagen sa hon att hon måste vara hemma till kl. 15. Med det trodde jag att hon menade att vi inte skulle ses förrän kanske vid 16-tiden men hon menade att vi fick ses redan på förmiddagen. Så kl. 10 imorgon skall jag möta upp henne på tågstationen i Ystad.  


& Det innebär också att jag har hela eftermiddagen och kvällen ihop med Niclas. (även om han skall plugga..)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards