Alla inlägg den 10 april 2010

Av Malin - 10 april 2010 23:04

   


& nu säger jag god natt!

Av Malin - 10 april 2010 22:43

     


Jag hittade ramar i mitt redigeringsprogram. Nu kommer mina bilder bli lite roligare.

Av Malin - 10 april 2010 19:50

      


Jag avskyr verkligen lördagkvällar. Trots att vi har 54 kanaler finns det aldrig något bra på tv. Är fortfarande ensam hemma men just nu underhåller prinsen mig i andra änden av telefonen. Saknar honom redan..


Hoppas att mamma inte blir sur för att jag åt upp det halva kexchokladet som låg i kylen..

Av Malin - 10 april 2010 19:40

Denna skinnjackan är bland det snyggaste jag sett i år. Jag bara MÅSTE ha den. Det enda problemet är att är att den inte finns i butikerna och att den är slutsåld i min storlek på hemsidan..


Av Malin - 10 april 2010 19:35

När jag lagade mat igår lyckades jag klantigt nog få en fettfläck på låret på mina favorit-jeansleggins. Jag försökte desperat skrubba bort fläcken men det var värdelöst. Hur som helst är jag istället inne på att köpa nya vårjeans. Känns som det börjar bli säsong för det nu.


Snygga, hyfsat billiga jeans från Gina Tricot.  

Av Malin - 10 april 2010 17:04

Nu är jag hemma efter lite mer än två dygn i stugan tillsammans med Niclas.


Det har inte blivit mycket "vi-tid" utan vi har mest umgåtts när vi lagat mat och diskat. Vi tittade visserligen på film igårkväll och firade att han var ledig för en gångs skull. Men annars har det som vanligt varit både plugg och jobb för honom. I stugan går tiden även åt till sysslor och andra grejer.


Om jag minns rätt så gick vi upp runt 10-tiden imorse och sedan pluggade han till kl. 15. Det blev en timmes matlagning, ätande och diskande innan han skulle iväg till jobbet och jag kände inte direkt för att sitta ensam i stugan i sju timmar.


Nu sitter jag istället ensam hemma då mina föräldrar är iväg på konsert och jag skall försöka hitta på något tills de kommer hem om ett par timmar.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards