Alla inlägg den 23 april 2010

Av Malin - 23 april 2010 20:15

Imorgon ringer väckarklockan 5.45 och klockan 7 kör jag och mamma till Malmö. Jag hoppas att vi blir av med lite i alla fall..


Nästa vecka ser ut såhär:

Måndag - Niclas kommer på kvällen

Tisdag - 2½ år, förhoppningsvis picknick och Niclas åker hem igen.

Onsdag - obokat

Torsdag - Åka till Malmö och umgås med Malin

Fredag - fira Valborg i Lund

Av Malin - 23 april 2010 16:46

Jag har hunnit med massor idag.


Jag vaknade inte förrän efter tio imorse, vilket är väldigt ovanligt i min värld. Jag brukar alltid gå upp runt åtta annars.


Hur som helst blev det frukost framför tv:n tills pappa kom hem strax innan tolv och då började jag med att städa rummet. Jag bytade sängkläder, tvättade, damsög och torkade golvet. Mitt i min städning upptäckte jag att vår TaxFree-katalog hade kommit så det blev en liten paus. Det visade sig även att pappa hade köpt med sig bröd hem.


Strax innan ett kom mamma hem och  efter det körde vi iväg med cabben. Det blev en 2½ timmars lång runda där vi bland annat var i Trelleborg, Höllviken och Skanör Falsterbo. Jag får väl erkänna att det är lite charmigt på det hållet, men det är ingenting jämfört med Österlen eller Båstad.


Nu blir det strax middag och ikväll skall jag hålla fredag med glass och saltlakritsströssel.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards